Gå til innhold

SEX


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Er ei ganske sexgal jente.Men.... finner ikke på noen nye stillinger lenger og det kan jo bli litt kjedeligt, eller hva? Hva syns dere er deiligt og sexy???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Ha sex på 10-metern, og i det dere kommer så ruller dere forsiktig utfor kanten.

Det gir et grusomt kick!

Ja ja så fikk jeg meg en god latter.. Det var jo ikke det jeg ville ha men det er godt det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja så fikk jeg meg en god latter.. Det var jo ikke det jeg ville ha men det er godt det og.

Det er ikke så lett å forstå hva du spør om.

Men ekstremsex er visst inn i visse miljøer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det er ikke så lett å forstå hva du spør om.

Men ekstremsex er visst inn i visse miljøer.

Nei. Jeg er ganske åpen for det meste men mangler nok litt fantasi. Jeg liker veldig godt å ri partneren mim men det må vel være andre stillinger som er like gode om ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Nei. Jeg er ganske åpen for det meste men mangler nok litt fantasi. Jeg liker veldig godt å ri partneren mim men det må vel være andre stillinger som er like gode om ikke bedre.

Det jeg nok lurer mest på er hva mannfolk liker og syns er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er ganske åpen for det meste men mangler nok litt fantasi. Jeg liker veldig godt å ri partneren mim men det må vel være andre stillinger som er like gode om ikke bedre.

Prøv deg fram. Variasjon fryder, og han blir helt sikkert ikke lei seg om du tar litt initiativ i forhold til å prøve det ene og det andre.

Litt dirty talk i forhold til å fortelle han hva du har lyst til mens dere holder på, vil helt sikkert heller ikke være han i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel du kan jo ha sex på toget, bussen, et prøverom, i en bypark, i baksetet på en taxi på vei hjem om natta, i en heis, på en vaskemaskin etc. (Skjørt og truse med fransk åpning eller truseløs er en fordel)

Hva mer?

Bakfra vanlig, liggende, stående, fra siden, oppå enten når han sitter på en stol eller et bord eller ligger etc.

Bruk fantasien!

Dette var bare et forslag altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Vel du kan jo ha sex på toget, bussen, et prøverom, i en bypark, i baksetet på en taxi på vei hjem om natta, i en heis, på en vaskemaskin etc. (Skjørt og truse med fransk åpning eller truseløs er en fordel)

Hva mer?

Bakfra vanlig, liggende, stående, fra siden, oppå enten når han sitter på en stol eller et bord eller ligger etc.

Bruk fantasien!

Dette var bare et forslag altså!

Det var noen bra forslag,Amiga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...