En_Mamma Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Soria, Er du her for tiden? Har ikke sett deg skrive på lenge men du er kanskje innom og leser likevel? Håper du har en bra sommer! varme tanker fra, 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 ......mener hun sa hun hadde blitt tv-slave :-) 0 Siter
Soria Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Nå er jeg hjemme igjen etter å ha vært på G i ti dager. Skal være hjemme i ti dager før jeg drar tilbake for å bli i flere måneder. 0 Siter
frosken Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Nå er jeg hjemme igjen etter å ha vært på G i ti dager. Skal være hjemme i ti dager før jeg drar tilbake for å bli i flere måneder. Hei Soria! Virker opplegget OK? 0 Siter
Soria Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Hei Soria! Virker opplegget OK? Jeg har ikke begynt på det opplegget ennå. Det er det jeg skal begynne på om ti dager. Jeg håper det er bra. Jeg venter i hvert fall spent på det. 0 Siter
frosken Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Jeg har ikke begynt på det opplegget ennå. Det er det jeg skal begynne på om ti dager. Jeg håper det er bra. Jeg venter i hvert fall spent på det. Kommer du til å ha nett-tilgang? Har du mailadresse forresten - eller gidder du å sende meg adressen din på [email protected] ? 0 Siter
Soria Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Kommer du til å ha nett-tilgang? Har du mailadresse forresten - eller gidder du å sende meg adressen din på [email protected] ? mail er sendt :-) 0 Siter
En_Mamma Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 Nå er jeg hjemme igjen etter å ha vært på G i ti dager. Skal være hjemme i ti dager før jeg drar tilbake for å bli i flere måneder. Har du dratt til G nå? 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Kommer du til å ha nett-tilgang? Har du mailadresse forresten - eller gidder du å sende meg adressen din på [email protected] ? oj! Fikk ikke med meg denne tråden jeg! - VEt du om Soria har mobilen med seg? :-) 0 Siter
En_Mamma Skrevet 26. august 2002 Forfatter Skrevet 26. august 2002 oj! Fikk ikke med meg denne tråden jeg! - VEt du om Soria har mobilen med seg? :-) Mobilen? Jeg sendte en melding men fikk ikke noe svar, men tror ikke det betyr noe som helst egentlig. Hvilke innlegg snakker dere om, vanskelig å finne frem til ting med det nye systemet altså. 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Mobilen? Jeg sendte en melding men fikk ikke noe svar, men tror ikke det betyr noe som helst egentlig. Hvilke innlegg snakker dere om, vanskelig å finne frem til ting med det nye systemet altså. Enig! - Det er denne tråden på Meldinger - som du skrev - om Soria leste om dagen her inne etc. - - - - - 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.