Gå til innhold

For et liv...


Gjest Gubben

Anbefalte innlegg

Gjest Gubben

Svigerforeldrene har aldri likt meg. Det har de også gitt tydelig uttrykk for. Ikke liker de barna. Alt er galt. Ikke liker de huset. Ikke liker de familien jeg kommer fra. På toppen av det hele er kona utro mot meg da hun mente at jeg var for syk for henne. Jeg har jo gikt. Legene har sett på meg og skrevet mine papirer. Men svigerforeldrene har et helt annet synspunkt. De mener jeg er lat. At kona var utro beskyldte jeg svigerforeldrene for.

Ikke liker barna... Vel de er kjempeglad i min datter. Jeg har forstått det sånn at de favoriserer noen. Men min datter er jo værre enn min sønn. Hun er forferdelig. Hun ødelegger og lager mye tull - som min sønn så ofte for skyld for. Og det er fordi det passer seg sånn. Han er ofte utskjelt. Når jeg tok opp dette, ville de ikke høre - for det var jo da ikke sant! Hun er da så god. Her går det på trynefaktoren.

Kona er ofte blitt brukt av dem. Styrt. De sjefer over henne - og det SKAL være som dem vil. Og det er definitivt aldri noe riktig i deres øyne som hun gjør. De kommenterer ofte det meste. Stygge i munn er de ofte. Dårlig innflytelse har de også på henne.

Jeg skrev et innlegg om mine svigerforeldre under psevdonymet Svigersønn. Nå fikk jeg en ny story, da kona var utro. Hun er så snill og trivelig som dagen er lang. Sengekos og sex har vi hatt mye av nå. Barna trives mer også. Hennes gemytt er mye bedre blitt.

Nå vet jeg hvorfor ekteskap ryker. Hovedårsaken er svigerforeldrene/foreldrene som ikke liker den sine barn er gift med.

Skal på "ferie" nå. Hjem til dem. Gruer meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff - det er jamme litt av ett liv du har, ja !

Aldri hørt på maken jeg !

Kona di er utro, svigerforeldrene dine liker ingen av dere, ikke engang sine egne barnebarn, og selv er du sjuk.

Er det overhodet noe som ikke er galt ?

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...