Gå til innhold

Det er fanken meg hjerteskjærende!


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje hun har vært frekk og oppstanasig mot regnskapsføreren i kommunen....

Nå skal du ikke være frekk, her. Er det ikke penger, så er det ikke penger. Hva skulle vel kommunen gjordt, avlyst kommunestyrets tur til Cuba for å studere forholdene for de handicappede der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å måtte reise bort fra barnet sitt p.g.a kommunen. Men jeg skjønner hvorfor hun gjorde det. Og jeg fatter heller ikke hvordan kommunen kan mene at hun trenger så lite hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de ikke skammer seg!!

Jeg har kronisk syke barn selv og er sjeleglad for at det ikke er så ille og at vi bor i den kommunen vi bor i.

Hva med å gi den moren omsorgslønn for den jobben hun gjør, i det minste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke skammer seg!!

Jeg har kronisk syke barn selv og er sjeleglad for at det ikke er så ille og at vi bor i den kommunen vi bor i.

Hva med å gi den moren omsorgslønn for den jobben hun gjør, i det minste?

Hun kan likevel ikke klare seg uten søvn. - hun må vel være våken dag og natt om hun skal klare dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan likevel ikke klare seg uten søvn. - hun må vel være våken dag og natt om hun skal klare dette?

Som sagt: i det minste.

Omsorgslønn tilsvarende 100% hjelpepleierstilling + avlastning til "fritid" hadde vel vært ok.

Dersom hun _vil_ slutte i jobben. Et liv utenom syke barn er også viktig.

Har en lillebror som ble ganske skadet etter hjernehinnebetennelse som toåring. Faren min er alene med gutten etter at moren flyttet til utlandet med ny mann. (Hun mente at ungen skulle på institusjon da han var 2, faren min nektet.)

Anyway; nå er broren min snart voksen, kan fortsatt finne på å gå ut på motorveien midt på natta i bare pysjen samme om det er 20 minusgrader o.l.

Kommunen der de bor mener at faren min får nok avlastning siden de "tar seg av" gutten med tilrettelagt skole mens faren min er på jobb...

søvn er visst oppskrytt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den opprinnelige m&m

Ja, hvis datteren trenger en våken nattevavkt ved siden av seg om natta er det hjerteskjærende. Hvis det stemmer som kommunen hevder - at de har registrert jentas behov over flere år og funnet ut at hun ikke trenger våken nattevakt er det ikke uforsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...