Gå til innhold

Ville du vært med på dette?


Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe,heldig for den som vinner da. Men tenk å først bli kåret til programmets styggeste da?

Ja... en bør kanskje være i besittelse av uante mengder selvtillit som går på alt annet enn utseende, før en melder seg på dette! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... en bør kanskje være i besittelse av uante mengder selvtillit som går på alt annet enn utseende, før en melder seg på dette! :o)

Ja svær mye selvtillit. Men jeg tror kanskje ikke programkonseptet vil være noe for Norge, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja svær mye selvtillit. Men jeg tror kanskje ikke programkonseptet vil være noe for Norge, eller?

Nei, det er vel tvilsomt. Men man skal jo aldri si aldri da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg ikke på noe jeg ikke har den minste sjanse til å vinne...

;-)

Nei, du sier noe. Tror ikke det er noe vits for meg å melde meg på heller! ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jammen være styggere enn jeg trodde, Luska. *ler*

Jeg er ikke sååå stygg da! Jeg bare latet som i denne tråden for å få dere andre til å føle dere bedre! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe,heldig for den som vinner da. Men tenk å først bli kåret til programmets styggeste da?

Hva er verst: Å bli kåret til verdens styggeste i all offentlighet, men få gratis mulighet til å fixe på det, eller bare fortsette å VÆRE verdens styggeste, men dog mer anonymt?

Men programkonseptet høres helt sprøtt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er verst: Å bli kåret til verdens styggeste i all offentlighet, men få gratis mulighet til å fixe på det, eller bare fortsette å VÆRE verdens styggeste, men dog mer anonymt?

Men programkonseptet høres helt sprøtt ut!

Tror faktisk at det værste vil være den offentligheten jeg. Jeg hadde i alle fall heller valgt den mer anonyme tilværelsen tror jeg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at det værste vil være den offentligheten jeg. Jeg hadde i alle fall heller valgt den mer anonyme tilværelsen tror jeg:o)

endelig bra at vi ikke er kvalifisert for å delta! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality generen eier ingen respekt for noe som helst.

Hemninger er tydligvis også noe de ikke har hørt om.

Denne konkurransen hadde jeg nok for øvrig tapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sååå stygg da! Jeg bare latet som i denne tråden for å få dere andre til å føle dere bedre! ;o)

Pøh, du hadde sikkert vunnet hele konkurransen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... en bør kanskje være i besittelse av uante mengder selvtillit som går på alt annet enn utseende, før en melder seg på dette! :o)

Hvis man har såpass mye selvtillitt til å melde seg på noe slikt, burde man klare å leve livet uten plastiske operasjoner også. Men du vet, disse amerikanerne er jo så gærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...