Gå til innhold

Bodø/Glimt dreit seg helt ut av cupen mot Tromsø


Solsikke

Anbefalte innlegg

http://www.an.no/61/19/72/0.html

Selv om Bodø/Glimt egentlig er mitt lag er det ikke fritt for at jeg må le litt. Dette hadde de så vel fortjent og egentlig håpet jeg at de rykket ned fra eliteserien også. De trenger seg ett kraftig spark bak for å komme opp på topp igjen.

Men herregud så piiiiiinlig da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den logikken skjønte jeg lite av....

Det å ønske sitt favorittlag ned, for at de skal bli bedre.... å rykke ned fra Tippeligaen, er egentlig dramatisk for et topplag med tradisjoner, man skal ha utrolig mye flaks og et sabla godt lag, for å rykke opp igjen. Det er betydelig lettere å "holde kontakt" med norsk toppfotball, hvis man beholder plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speedo

Det er vel ikke pinlig å tape for Tromsø som leder 1. divisjon og som satser alt på å komme opp i Eliten igjen. Og det er FORBUDT å ønske Bodø Glimt ned i 1. divisjon. Da blir det tungt å komme seg opp igjen!!!!!!!!! Heia Tromsø og Heia Bodø Glimt!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den logikken skjønte jeg lite av....

Det å ønske sitt favorittlag ned, for at de skal bli bedre.... å rykke ned fra Tippeligaen, er egentlig dramatisk for et topplag med tradisjoner, man skal ha utrolig mye flaks og et sabla godt lag, for å rykke opp igjen. Det er betydelig lettere å "holde kontakt" med norsk toppfotball, hvis man beholder plassen.

Bodø/Glimt er ikke mitt favorittlag lenger. Jeg har ingen. Bodø/Glimt mistet status som mitt favorittlag den dagen de begynte å selge unna de beste spillerne sine.

Bodø/Glimt kan være ett godt lag om de vil, men de har en tendens til å ta seiern på forskudd og være litt høye på pæra, det er derfor det har gått så dårlig med dem.

Derfor har jeg ønsket dem ned i 1. divisjon slik at kanskje noen kanskje fikk bena ned på jorda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe sprøyt, Solsikke.

Det eneste som skjer dersom de rykker ned i 1 divisjon er jo at de mister en hel haug med spillere, taper penger, og alt går selvsagt på bekostning av det sportslige.

Det må også sies at Tromsø for ikke lenge siden ver i elitesterien, og mest sannsynlig er de der igjen til neste år, så jeg ser ikke at denne såkalte "cup bomben" egenelig er noen bombe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe sprøyt, Solsikke.

Det eneste som skjer dersom de rykker ned i 1 divisjon er jo at de mister en hel haug med spillere, taper penger, og alt går selvsagt på bekostning av det sportslige.

Det må også sies at Tromsø for ikke lenge siden ver i elitesterien, og mest sannsynlig er de der igjen til neste år, så jeg ser ikke at denne såkalte "cup bomben" egenelig er noen bombe i det hele tatt.

Som skrevet på melding til deg da: Du tok litt feil av Rosenborg i går ; )

Viking har slått dem 3 ganger på rappen nå!!

(tror du da jeg vant litt på Oddsen?)

Mvh tippeglad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som skrevet på melding til deg da: Du tok litt feil av Rosenborg i går ; )

Viking har slått dem 3 ganger på rappen nå!!

(tror du da jeg vant litt på Oddsen?)

Mvh tippeglad

Men den kampen kunne gått begge veier..

Jeg ligger nå 150 kroner under på unibet, og jeg lå vel 150 over for et par dager siden, men innen helgen er jeg i rute igjen :)

Må visst sjekke meldinger, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den kampen kunne gått begge veier..

Jeg ligger nå 150 kroner under på unibet, og jeg lå vel 150 over for et par dager siden, men innen helgen er jeg i rute igjen :)

Må visst sjekke meldinger, jeg :)

Den bongen jeg skrev til deg her om dagen ; 4 kamper og over 19 i Odds gikk inn :)

Men DA ver jeg sur for at jeg bare hadde satset 50 ; og ikke litt mere...men , men nesten 1000; er jo greit når en satser 50;

Have a nice day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bongen jeg skrev til deg her om dagen ; 4 kamper og over 19 i Odds gikk inn :)

Men DA ver jeg sur for at jeg bare hadde satset 50 ; og ikke litt mere...men , men nesten 1000; er jo greit når en satser 50;

Have a nice day!

Var det deg? Du var anonym da...

Men jeg så at det var gode mulgheter for noen heftige bonger i denne runden, i og med at det var så mange H og B resulater.

Det er disse fuckings U'ene man ofte ryker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det deg? Du var anonym da...

Men jeg så at det var gode mulgheter for noen heftige bonger i denne runden, i og med at det var så mange H og B resulater.

Det er disse fuckings U'ene man ofte ryker på.

Men husk at det er ofte flere U ` er enn vi tror vil dukke opp!

Derfor bruker jeg og ha noen bonger med bare sånn 40; i innsats , og noen U....

Var JEG anonym?? Hmmm...glemte meg ut gitt ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk at det er ofte flere U ` er enn vi tror vil dukke opp!

Derfor bruker jeg og ha noen bonger med bare sånn 40; i innsats , og noen U....

Var JEG anonym?? Hmmm...glemte meg ut gitt ; )

Ja, jeg forsto ikke hvem du var! :)

Jeg vet det alltid er en del U, men det er lissom aldri noe å satse på føler jeg...

Burde nok klint til med noen Uer i ny og ne også, da det jo faktisk ofte gir en veldig god odds.

Den høyeste oddsen jeg noen sine har fått til å gå inn var en på over 30, men da satset jeg selvsagt ikke mer enn 10 kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...