Gå til innhold

Nei, dere får ha en riktig fin dag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg satt akkurat og tenkte at nå hadde jeg svart deg på noe, og var litt sjokka over at du ikke reagerte...

:-)

Men du kommer vel snart tilbake, tenker jeg!

Joda tilbake allerde:o) Måtte ha meg en røyk etter frokosten*s*

Men planlegger selvsagt at jeg ikke skal komme hit da*s*

Joda tilbake allerde:o) Måtte ha meg en røyk etter frokosten*s*

Men planlegger selvsagt at jeg ikke skal komme hit da*s*

Mye snakk om dol-avhengighet, men jeg er av den oppfatning at så lenge jeg bruker stoffet, gidder jeg ikke ha dårlig samvittighet som tilleggsbelastning.

Så:

Velkommen tilbake.

:-D

Frokost, - nå? *s*

Ja frokost nå:o) Sto opp kl 11, men er ikke glad i mat med det samme jeg står opp. Da foretrekker jeg røyken og pepsi maxen, svært så sunt skjønner du*s*

Tror det blir tungt når ungene begynner på skolen igjen og jeg skal ut i jobb, hjelpe meg:)

Annonse

Mye snakk om dol-avhengighet, men jeg er av den oppfatning at så lenge jeg bruker stoffet, gidder jeg ikke ha dårlig samvittighet som tilleggsbelastning.

Så:

Velkommen tilbake.

:-D

hehe flott å høre det da:o) Har ikke så dårlig samvittighet, men jeg hadde jo egentlig bestemet meg for å holde en lav profil etter all actionen her inne de siste dagene. Men den gang ei:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...