vin Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 For hvem vant vel for 3 gang på rad over Rosenborg?? Skal vi si Viking? Hehehe.... 0 Siter
vin Skrevet 8. august 2002 Forfatter Skrevet 8. august 2002 Ja ; det var til deg.... Oddsen min røyk på Bodø/Glimt i går......litt uventet! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Ja ; det var til deg.... Oddsen min røyk på Bodø/Glimt i går......litt uventet! Min røyk også på Bodø Glimt, men jeg syntes RBK kampen var uforsvarlig å satse på. Den kunne slå ut alle veier. Menmen.. det er gøy å satse litt, og snart er jeg i rute igjen 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Min røyk også på Bodø Glimt, men jeg syntes RBK kampen var uforsvarlig å satse på. Den kunne slå ut alle veier. Menmen.. det er gøy å satse litt, og snart er jeg i rute igjen Snufs..dakkar dakkar Rosenborg! Tror Hareide vil bli ett friskt pust i Rosenborg.Vi trenger ham nå!! 0 Siter
vin Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Snufs..dakkar dakkar Rosenborg! Tror Hareide vil bli ett friskt pust i Rosenborg.Vi trenger ham nå!! Ja ; ikke minst for Eggen?!! Er du Rosenborg fan? mvh Viking fan da : )) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Ja ; ikke minst for Eggen?!! Er du Rosenborg fan? mvh Viking fan da : )) Fan å fan..Litt patriot om ikke annet..Trøndrepi veit du!! 0 Siter
vin Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Fan å fan..Litt patriot om ikke annet..Trøndrepi veit du!! Hehe... Driver du å spiller på Oddsen og tipping også , eller bare en av patriotene?! Ha en fin dag ! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Hehe... Driver du å spiller på Oddsen og tipping også , eller bare en av patriotene?! Ha en fin dag ! ingen gambler å snakke om nei...bittelitt patriot ja..som hyler og skriker hver gang Rosenborg er med og spiller i champion leags spennende spennende!!Tror du Rosenborg tar serie gullet da? 0 Siter
vin Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 ingen gambler å snakke om nei...bittelitt patriot ja..som hyler og skriker hver gang Rosenborg er med og spiller i champion leags spennende spennende!!Tror du Rosenborg tar serie gullet da? Kanskje , kanskje ikke....de slet jo en stund ,men kommer seg litt ,vi får se! Kanskje på tide at noen andre tar det?! Sist Viking tok det var i - 91 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.