Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ; det var til deg....

Oddsen min røyk på Bodø/Glimt i går......litt uventet!

Min røyk også på Bodø Glimt, men jeg syntes RBK kampen var uforsvarlig å satse på.

Den kunne slå ut alle veier.

Menmen.. det er gøy å satse litt, og snart er jeg i rute igjen :)

Gjest carlina

Min røyk også på Bodø Glimt, men jeg syntes RBK kampen var uforsvarlig å satse på.

Den kunne slå ut alle veier.

Menmen.. det er gøy å satse litt, og snart er jeg i rute igjen :)

Snufs..dakkar dakkar Rosenborg! Tror Hareide vil bli ett friskt pust i Rosenborg.Vi trenger ham nå!!

Annonse

Gjest carlina

Hehe...

Driver du å spiller på Oddsen og tipping også , eller bare en av patriotene?!

Ha en fin dag !

ingen gambler å snakke om nei...bittelitt patriot ja..som hyler og skriker hver gang Rosenborg er med og spiller i champion leags spennende spennende!!Tror du Rosenborg tar serie gullet da?

ingen gambler å snakke om nei...bittelitt patriot ja..som hyler og skriker hver gang Rosenborg er med og spiller i champion leags spennende spennende!!Tror du Rosenborg tar serie gullet da?

Kanskje , kanskje ikke....de slet jo en stund ,men kommer seg litt ,vi får se!

Kanskje på tide at noen andre tar det?!

Sist Viking tok det var i - 91 :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...