flisa Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Forrige uke tok jeg de tre dagene jeg skulle hatt ferie i jula - - - i morgen tar jeg antagelig påskeferie for neste år eller noe. Reiser jeg! kos dere cybervenner! *slengkyss til de som har fortjent det* 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Jeg regner meg som selvskreven på den listen og sender slengkyss tilbake! God velfortjent (?...) ferie! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Jeg reiser også! :-) Til ulvene, hestene, forteltet og sånt. Ja, jeg har absolutt fortjent slengkyss. He he... Vi sms-es. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Jeg forventer selvsagt at du drikker litt for meg også mens jeg sitter på jobb og tenker på sol, sommer, lettkledde flickor og andre hyggelige ting.. God ferie! 0 Siter
Amiga Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Sist du tok fri så hadde jeg fredag på torsdag, du forvirrer meg! *s* God helg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.