Gå til innhold

Reiserute til Brighton...........


Gjest bill

Anbefalte innlegg

Skal en tur til Sussex i begynnelsen av september. Vet at Brighton er i nærheten og regner med det er en flyplass der ????

Hvis jeg skal fly fra Flesland til brighton hva koster det og hvor lang tid tar det ?

Hvordan er pris nivået der borte i forhold til her ? Er det langt fra Brighton til Sussex ? Håper noen kan hjelpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hva reisen koster, aner jeg ingenting om, men det kan du spørre flyselskapene om...Det jeg derimot kan si, er at Brighton er en by i Sussex, som er et grevskap (nesten som fylker her), delt i East Sussex og West Sussex.Jeg tror ikke det er en internasjonal flyplass i Brighton, sist jeg var der (ca. 8 år siden) måtte vi dra via London. Sjekk avisannonser for billige flyturer til London, så tar du toget derfra, fra den stasjonen som heter Charing Cross og til Brighton. Det er endestasjonen på den linja, så du kan ikke gå av feil! Det tar et sted mellom en og to timer. Det kommer jo veldig an på hvor i Sussex du skal ellers, kanskje er det kort vei til Brighton derfra? I alle fall er ikke avstandene innenfor Sussex SÅ store, det går tog eller buss mellom byene. Uansett er du veldig heldig, det er nydelig i Sussex, veldig "gammeldags engelsk"! Sjekk på et kart over England akkurat hvor i Sussex du skal, og se hvor langt det er til Brighton, og god tur,

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...