Gå til innhold

Hva kunne dere jenter tenke dere mer av seksuelt av mannen?


atleten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Serieorgasmer, ikke hos meg (jeg har), men hos ham.

Det er ikke altid verdens letteste sak.

Men når menn kan få orgasme uten å få utløsning kan enn vel også få deilige serieorgasmer!!

Får jeg lov å spørre om hvor mange orgasmer du pleier å få etter hverandre?

Hvordan blir du stimulert ved å få disse multi orgasmene?

Og hvor ofte får du multi orgasmer i forhold til vanlig orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke altid verdens letteste sak.

Men når menn kan få orgasme uten å få utløsning kan enn vel også få deilige serieorgasmer!!

Får jeg lov å spørre om hvor mange orgasmer du pleier å få etter hverandre?

Hvordan blir du stimulert ved å få disse multi orgasmene?

Og hvor ofte får du multi orgasmer i forhold til vanlig orgasme?

Nei, det tror jeg ikke jeg skal gå nærmere inn på ;-)

Kan bare nevne at serie- eller multi- ikke er noe annet enn 'vanlige' (hva er det?) orgasmer som kommer, la oss si med noen sekunder eller minutters mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slikking!! det finnes ikke noe bedre enn å bli slikket! da er jeg i himmelen. en ting jeg lurer på i den forbindelse, er om gutter flest liker å å slikke, eller om de bare gjør det for jentas skyld? what do you say guys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slikking!! det finnes ikke noe bedre enn å bli slikket! da er jeg i himmelen. en ting jeg lurer på i den forbindelse, er om gutter flest liker å å slikke, eller om de bare gjør det for jentas skyld? what do you say guys?

Digger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slikking!! det finnes ikke noe bedre enn å bli slikket! da er jeg i himmelen. en ting jeg lurer på i den forbindelse, er om gutter flest liker å å slikke, eller om de bare gjør det for jentas skyld? what do you say guys?

Hei trilline.

Jeg personlig elsker å slikke.

Forspillet slikker jeg gjerne jenta til hennes første orgasme.

Elsker å slikke, tungen opp og ned på de ytre kjønnsleppene, opp og ned de indre, la tunga gå i sirkel, frem og tilbake som tunga til en slange.

Men aller viktigst er å lytte til jentas signaler og gjøre det som gir henne maks utbytte av slikkingen.

Så trilline åssen liker du at slikkingen skal være da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg flere homofile menn. Da kunne vi hatt noen å prate med også - ikke bare denne evinnelige knullinga hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaputten

slikking!! det finnes ikke noe bedre enn å bli slikket! da er jeg i himmelen. en ting jeg lurer på i den forbindelse, er om gutter flest liker å å slikke, eller om de bare gjør det for jentas skyld? what do you say guys?

Elsker det!!! Med god tid til hjelp. Dama mi foretrekker at jeg ikke "spenner" tunga, men holder den myk. Blir ikke så sliten i tunga og kan slikke leeeenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lettit

slikking!! det finnes ikke noe bedre enn å bli slikket! da er jeg i himmelen. en ting jeg lurer på i den forbindelse, er om gutter flest liker å å slikke, eller om de bare gjør det for jentas skyld? what do you say guys?

Drit kjedelig - gjør det bare for å slippe maset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...