Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• avil

10

• SierDuDet

7

• rufsetufsa

5

• kie

3

Mest aktive i denne tråden

Du er forresten skikkelig fiksert på sex i dag, skriver om det i alle forum... :-)

Det var ikke meningen å skrive i feil forum.

Men jeg mener at sex og nærhet er en veldig viktig del av livet som jeg vil vite mer om slik at en kan få bedre utbytte av det.

Det er vel ikke feil av meg?

Prøver å forstå dere kvinner bedre, hvordan dere tenker, mener, liker/ikke liker osv.

Det var ikke meningen å skrive i feil forum.

Men jeg mener at sex og nærhet er en veldig viktig del av livet som jeg vil vite mer om slik at en kan få bedre utbytte av det.

Det er vel ikke feil av meg?

Prøver å forstå dere kvinner bedre, hvordan dere tenker, mener, liker/ikke liker osv.

Alderen din er...?

Annonse

Annonse

Jaja. Hvis du er så lita at jeg ikke merket det engang, så blir det vel ikke noe stort savn.

Men det var jo hyggelig med selskap da.

;-)

Pøh, størrelsen har ikke noe å si.

Dessuten var jeg der utelukkende for å utføre oralsex.

Det var mann din som trengte tips, og derfor jeg ikke ga meg til kjenne.

Det var defor hun ikke merket deg, for det var mannen som fikk behandlingen din... ;-)

Takk, akkurat den biten funka innmari bra.

Og jeg som trodde det var den nye frisyren som frista! Ja, så lite vet man om hva som foregår mellom laken og dyne, i ens eget hjem.

Takk, akkurat den biten funka innmari bra.

Og jeg som trodde det var den nye frisyren som frista! Ja, så lite vet man om hva som foregår mellom laken og dyne, i ens eget hjem.

Trust no one!

Men han var glad for tipsene, og jeg måtte love han å få bli med neste gang jeg får meg dame.

Men det skulle kanskje ikke du vite.....

:)

Det var defor hun ikke merket deg, for det var mannen som fikk behandlingen din... ;-)

Minner litt om en dårlig vits om Supermann som sniker seg til et lynknull med Wonder Woman, og kommer til å sette en ordentlig støkk i Invisible Man.

Husker ikke helt poenget.

*Tar meg en øl.*

Gjest frøken litt anonym

Jeg tror nesten jeg sier de vanlige, jeg... alle husets rom: i senger, på sofaer, i stoler, på gulv, oppetter vegger, i dusj, over kjøkkenbenk, over bord, over vask. Men ikke på do, et sted går grensen.

Men det råeste jeg har dristet meg til ellers, var da jeg tok hånden til en fjern bekjent jeg sto og flørtet med på en folksom bar, stakk den opp i skrittet bakfra og 'kommanderte' ham til å kose-massere, lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...