Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• avil

10

• SierDuDet

7

• rufsetufsa

5

• kie

3

Mest aktive i denne tråden

Kanskje han ER opphengt og rar?

Det må man ikke diskriminere folk for, siden det er en slags minoritetsgruppe som gjerne blir satt utenfor uten grunn, og har du tenkt på at dette faktisk er som å si til folk som går i kirka at de virker kristne?

===============================

Dermed kan jeg slå fast at når du ser deg selv vende deg mot Mekka, så tenker du at "hu der virker bare som en muslim" og det gjør deg til rasist, uansett.

Du forsvarer det norske uansett, men hva hvis noen så på en norsk og lo? DA ville dere blitt sinna alle sammen da!

*forsøker en teknikk jeg har lært*

(savner Sør og *vinker og hilser*)

;-)

#Kanskje han ER opphengt og rar?#

opphengt = et faktum :) skriver om sex saker på meldinger...da er han eller hun rar da :)

#Det må man ikke diskriminere folk for, siden det er en slags minoritetsgruppe som gjerne blir satt utenfor uten grunn, og har du tenkt på at dette faktisk er som å si til folk som går i kirka at de virker kristne?#

Å påpeke fakta er ikke å driskriminere. Men det å vurdere folk kun utifra hudfarge (ta alle svarte over en kam) er å diskriminere. Når det er sakt, så er det å bli kaldt rar, et komplement :-D

#Dermed kan jeg slå fast at når du ser deg selv vende deg mot Mekka, så tenker du at "hu der virker bare som en muslim" og det gjør deg til rasist, uansett.#

Hvem har snakket om rasisme her? her snakker jeg kun om et enkelt individ som opptrer rart. Om det hadde vært hele den hvite befølkning jeg kaldte rar utifra denne rare personen, så hadde jeg vært rasistisk ;o)

#Du forsvarer det norske uansett, men hva hvis noen så på en norsk og lo? DA ville dere blitt sinna alle sammen da!#

Jeg ler stadig av Norske jeg :-D Og det hender jeg blir ledd av også. Men blir da ikke sint om noen synes jeg er rar. Men hvis noen hevder at alle hvite er rare, fordi jeg er det, så blir jeg sint.

#*forsøker en teknikk jeg har lært*#

nja...ikke serlig flink enda, men det kommer seg nok, siden du er såpass ivrig med å lære ;o)

#(savner Sør og *vinker og hilser*)#

Sør koser seg sikkert i Frankrike nå tipper jeg ;o) og det er nok mange med deg som savner den gudløse mannen :-D

#Kanskje han ER opphengt og rar?#

opphengt = et faktum :) skriver om sex saker på meldinger...da er han eller hun rar da :)

#Det må man ikke diskriminere folk for, siden det er en slags minoritetsgruppe som gjerne blir satt utenfor uten grunn, og har du tenkt på at dette faktisk er som å si til folk som går i kirka at de virker kristne?#

Å påpeke fakta er ikke å driskriminere. Men det å vurdere folk kun utifra hudfarge (ta alle svarte over en kam) er å diskriminere. Når det er sakt, så er det å bli kaldt rar, et komplement :-D

#Dermed kan jeg slå fast at når du ser deg selv vende deg mot Mekka, så tenker du at "hu der virker bare som en muslim" og det gjør deg til rasist, uansett.#

Hvem har snakket om rasisme her? her snakker jeg kun om et enkelt individ som opptrer rart. Om det hadde vært hele den hvite befølkning jeg kaldte rar utifra denne rare personen, så hadde jeg vært rasistisk ;o)

#Du forsvarer det norske uansett, men hva hvis noen så på en norsk og lo? DA ville dere blitt sinna alle sammen da!#

Jeg ler stadig av Norske jeg :-D Og det hender jeg blir ledd av også. Men blir da ikke sint om noen synes jeg er rar. Men hvis noen hevder at alle hvite er rare, fordi jeg er det, så blir jeg sint.

#*forsøker en teknikk jeg har lært*#

nja...ikke serlig flink enda, men det kommer seg nok, siden du er såpass ivrig med å lære ;o)

#(savner Sør og *vinker og hilser*)#

Sør koser seg sikkert i Frankrike nå tipper jeg ;o) og det er nok mange med deg som savner den gudløse mannen :-D

Takk for at du svarte, og bærer over med at jeg ikke er så flink til dette enda....

;-)

Gjest frøken anonymious

Hvorfor er du anonym?? Liker som sagt innleggene dine. :-)

Hvorfor anonym? Næh... jeg vet ærlig talt ikke. Er periode-doler og har innimellom behov for å skjule meg littegranne. Oftest har jeg imidlertid fast nick.

Hyggelig at det jeg sier falt i smak ;-)

Bak en Texaco-stasjon,

på en bussholdeplass ved den store veien ved Økern,

i skogen,

på brygga på Sognsvann og i vannet der.

I vannet på Kalvøya med masse folk rundt,

på gresset utenfor hytta på fjellet,

oppå panseret på en bil midt på Grunerløkka,

i en bakgård,

på bussen,

i et lekehus i en barnehage,

i Stensparken,

Frognerparken...

Åhh.... Jeg elsker sol, sommer og SEX!

:-)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...