Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mann er vakker, har en god personlighet, vi deler mål og mening i livet og han lager fantastisk mat. Han har glimt i øya, sjarm og varme, og han kysser så Olympen ryster.

Samla pakka, kall det gjerne kjærlighet.

Når jenter sier at de tenner på rumpe, så ikke tro på dem. Plasser rumpa til Burre på en teit ekling, og den slutter å virke.

Min mann er vakker, har en god personlighet, vi deler mål og mening i livet og han lager fantastisk mat. Han har glimt i øya, sjarm og varme, og han kysser så Olympen ryster.

Samla pakka, kall det gjerne kjærlighet.

Når jenter sier at de tenner på rumpe, så ikke tro på dem. Plasser rumpa til Burre på en teit ekling, og den slutter å virke.

Dette høres da veldig positivt ut!!

Så hvis en er en god kokk og overrasker med middag med levende lys og litt vin kanskje er man godt på vei?

Jeg syns det også er viktig å holde seg i form. Særlig for sin egen skyld, god helse, mer energi, bedre humør, bedre sex, bedre livskvalitet, bedre velvære.

Det er viktig at en i første omgang holder seg i form/trener for egendel, men en gjør jo også det for å føle seg vel og vakker.

Viktig å gi komplemanger til hverandre og fortelle hverandre hva en føler om hverandre.

Kommunikasjon er det viktigste i et forhold etterfulgt av omtanke for hverandre,nærhet og sex.

Så hvis en er en god kokk og overrasker med middag med levende lys og litt vin kanskje er man godt på vei?

Jeg syns det også er viktig å holde seg i form. Særlig for sin egen skyld, god helse, mer energi, bedre humør, bedre sex, bedre livskvalitet, bedre velvære.

Det er viktig at en i første omgang holder seg i form/trener for egendel, men en gjør jo også det for å føle seg vel og vakker.

Viktig å gi komplemanger til hverandre og fortelle hverandre hva en føler om hverandre.

Kommunikasjon er det viktigste i et forhold etterfulgt av omtanke for hverandre,nærhet og sex.

Jo, klart det er bra å være sunn.

Men tilbake til det der med tenninga og mannen. Det er vel sånn at når det er full klaff med personlighet og interesser (= samtale-tema mens man spiser den fortreffelige maten *s*) og fysisk tiltrekking, så snakker vi vel om gjensidig forelskelse. Og det er jo ikke noe man kan pønske seg fram til eller planlegge. MEN man kan ta visse forhåndsregler: Vær deg selv, ellers risikerer du at du finner ei teit jente som faller for rollen din, og så må du spille den resten av forholdet.

Når det gjelder sex, har jeg hørt meg selv og andre si mye rart i årenes løp.

Men alt i alt mener jeg at INGENTING kan gjøre så mye for sex som en skikkelig forelskelse! Når man er nyforelska kan Kama Sutra bare gå hjem og legge seg.

Gjest fikknoihalsen

*host*

Kienner jeg dig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...