Gå til innhold

Fredagsdikt (HJELP!)


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

På den nye jobben min har en eller annen glupsmurf funnet ut at vi skal i fellesskap ha høytlesning av et dikt hver fredag. Forstå det den som vil. OG stafettpinnen har selvsagt rukket å nå meg. Folkens, gi meg et dikt jeg skal lese opp for mine kolleger i morra! Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heheheheheeee...

Nå kan du ka det så godt.

Et realt tips til et fredagsdikt er "Kulturuke".

Husker ikke navnet på forfatteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheheheeee...

Nå kan du ka det så godt.

Et realt tips til et fredagsdikt er "Kulturuke".

Husker ikke navnet på forfatteren.

Jan Erik Vold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par Arne Hjeltnes-dikt som pleier å funke bra når hovedfagsstudenter på nachspiel blir for selvhøytidelige. Ville klart anbefalt dette på jobb i morra:

EVIG DIN

PC-en min - eg ser på deg, du blinkar blått. PC-en min - eg treng deg, me har det godt.

PC-en min - eg brukar deg, som ei gudinne. PC-en min - eg ber til deg, du har stort minne.

PC-en min - eg klemmer deg, du gjer meg sterk. PC-en min - eg kysser deg, eit underverk.

PC-en min - eg søv med deg, du er alt eg har. PC-en min - eg elskar deg, du vert mor, eg vert far.

For til neste vinter - då får me printer.

FRED I STOVA

Kvar gong når eg vert redd

tek eg over meg eit pledd

set meg på ein liten stol

og tek ei skjei med Sanasol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par Arne Hjeltnes-dikt som pleier å funke bra når hovedfagsstudenter på nachspiel blir for selvhøytidelige. Ville klart anbefalt dette på jobb i morra:

EVIG DIN

PC-en min - eg ser på deg, du blinkar blått. PC-en min - eg treng deg, me har det godt.

PC-en min - eg brukar deg, som ei gudinne. PC-en min - eg ber til deg, du har stort minne.

PC-en min - eg klemmer deg, du gjer meg sterk. PC-en min - eg kysser deg, eit underverk.

PC-en min - eg søv med deg, du er alt eg har. PC-en min - eg elskar deg, du vert mor, eg vert far.

For til neste vinter - då får me printer.

FRED I STOVA

Kvar gong når eg vert redd

tek eg over meg eit pledd

set meg på ein liten stol

og tek ei skjei med Sanasol

Jeg har sansen for "Hoi, for ein kveld"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et par Arne Hjeltnes-dikt som pleier å funke bra når hovedfagsstudenter på nachspiel blir for selvhøytidelige. Ville klart anbefalt dette på jobb i morra:

EVIG DIN

PC-en min - eg ser på deg, du blinkar blått. PC-en min - eg treng deg, me har det godt.

PC-en min - eg brukar deg, som ei gudinne. PC-en min - eg ber til deg, du har stort minne.

PC-en min - eg klemmer deg, du gjer meg sterk. PC-en min - eg kysser deg, eit underverk.

PC-en min - eg søv med deg, du er alt eg har. PC-en min - eg elskar deg, du vert mor, eg vert far.

For til neste vinter - då får me printer.

FRED I STOVA

Kvar gong når eg vert redd

tek eg over meg eit pledd

set meg på ein liten stol

og tek ei skjei med Sanasol

Fantastisk! :o) Takk for hjelpen! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe meg den som kan! Diktopplesning!

Run for your life!!!

Du sier noe... Det var min første tanke oxo. men etter tips fra avil under her tror jeg at jeg har klart å redde dagen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...