Gå til innhold

Vært i Goa?


nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et par uker eller så, går det bra?

Jada, men ikke så meget mer. Man blir jo lei av alle disse severdighetene- pyramidene, hulene, mumiene og gudene vet hva.

Etter ei fuckings uke er man glad for å treffe på ei McDonaldssjappe.

Goa- hvor fan er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men ikke så meget mer. Man blir jo lei av alle disse severdighetene- pyramidene, hulene, mumiene og gudene vet hva.

Etter ei fuckings uke er man glad for å treffe på ei McDonaldssjappe.

Goa- hvor fan er det?

Goa ligger på vestkysten av India. Berømt backpacker sted, som de visstnok har gjort levelig etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goa ligger på vestkysten av India. Berømt backpacker sted, som de visstnok har gjort levelig etterhvert.

Jaha, men hva har Goa med Egypt å gjøre? Skal du farte både histn og pistn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, men hva har Goa med Egypt å gjøre? Skal du farte både histn og pistn?

Nei, det var bare to plasser som falt meg inn akkurat nå. Goa ligger høyt på ønskelista, men jeg vet ikke så mye om plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var bare to plasser som falt meg inn akkurat nå. Goa ligger høyt på ønskelista, men jeg vet ikke så mye om plassen.

Men det er klart - det er mye å se i Egypt. Dersom du vil kan du ta et Nilencruise for en billig penge. På den måten passerer man jaggu hele fuckings verdenshistorien på 3-5 dager. Kairo er en tett by - en helvetes tett by med helvetes mye folk. Kryss ikke gaten uten å henge i ræva på en innfødt! Så kan du jo evt. ta en buss fra Kairo til Alexandria for å se på biblioteket om ikke annet. Ligg unna beduinene!

Disse utpregede turiststedene ved havet har jeg ikke vært i, men et slikt opphold fortoner seg omtrent som et vanlig sydenopphold - og det er jo heller ikke å forrakte. Dykkerfassilitetene er bedre!

To svakheter ved Egypt:

* lite alkohol

* damene er ikke så mye å mase med, men det kan jo være fan det samme all den tid halvparten dekker seg til med sorte forklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er klart - det er mye å se i Egypt. Dersom du vil kan du ta et Nilencruise for en billig penge. På den måten passerer man jaggu hele fuckings verdenshistorien på 3-5 dager. Kairo er en tett by - en helvetes tett by med helvetes mye folk. Kryss ikke gaten uten å henge i ræva på en innfødt! Så kan du jo evt. ta en buss fra Kairo til Alexandria for å se på biblioteket om ikke annet. Ligg unna beduinene!

Disse utpregede turiststedene ved havet har jeg ikke vært i, men et slikt opphold fortoner seg omtrent som et vanlig sydenopphold - og det er jo heller ikke å forrakte. Dykkerfassilitetene er bedre!

To svakheter ved Egypt:

* lite alkohol

* damene er ikke så mye å mase med, men det kan jo være fan det samme all den tid halvparten dekker seg til med sorte forklær.

Det var liksom det jeg fryktet for, mye å se men ikke nok til å fylle 2-3 uker. Lite alkohol er forferdelig. Damene er det ikke så nøye med, siden Sheila skal være med. Buss kjører jeg altså ikke. Goa har den fordelen at jeg kan dra dit for en billig penge, det er utenfor sesong så man bor billig. Man kan leke backpacker hele dagen, for så å trekke seg tilbake til aircondition og boblebad, cognac og cigar. Også har de sånne kulier som trekker deg rundtomkring. Det liker jeg, smelle litt med pisken og rope GO SINGH! Det kan man ikke på bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...