Gå til innhold

Praha, Budafuckingspest eller Barcelona


jacob

Anbefalte innlegg

Hva anbefales i slutten av september?

Barcelona er jo selvfølgelig kulest om man ikke er dødkorrekt og later som man er vanvittig interessert i gammel arkitektur. Det er tullete. Men Praha er vel meget billigere å drikke seg full i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barcelona er bra. Praha er voldsomt mye billigere å drikke seg full i, men det er Budapest også. Masse mafia og horer. Alle tre har massevis av gammelt rakkel å se på. Praha har jeg bare vært i om vinteren, jeg har en mistanke om at det svinger bra om sommeren. 1. Barcelona, 2. Praha, 3. Budapest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona er bra. Praha er voldsomt mye billigere å drikke seg full i, men det er Budapest også. Masse mafia og horer. Alle tre har massevis av gammelt rakkel å se på. Praha har jeg bare vært i om vinteren, jeg har en mistanke om at det svinger bra om sommeren. 1. Barcelona, 2. Praha, 3. Budapest.

Nuvel - jeg har tenkt til å bryte forretningsforbindelsen min med Playit. Hva med deg? Har du vunnet så mye at du må ned til thandooriland å dykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel - jeg har tenkt til å bryte forretningsforbindelsen min med Playit. Hva med deg? Har du vunnet så mye at du må ned til thandooriland å dykke?

Absolutt ikke, jeg sitter enda og skjelver etter VM. Har faktisk ikke vært inne på Playitkontoen siden, der er det bare ruiner. Mistet litt lysten etter at Italia ble dømt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To venninner var nettopp på fylletur i Praha, og det kunne visstnok anbefales på det sterkeste!

Alkoholen er billig, og de bodde meget billig.

Jeg har lyst til å dra ditt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jge har kun vært i Praha av disse byene. Det kan jeg selvsagt anbefale på det varmeste. 5 kroner for en øl og i tillegg en masse gamle byggverk for dem som liker slikt. Da vi dro til Praha hadde vi egentlig store planer om å dra til Barcelona, men siden (penge)pungen var relativt tom, valgte vi Praha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...