Gå til innhold

sexbøker i bokhylla. Svar fra begge kjønn..


Gjest guttenpå21

Anbefalte innlegg

Gjest guttenpå21

Hei!

Har kjøpt HotSex-boka til meg og dama mi, og er litt usikker på om jeg skal "tørre" å ha den stående framme i bokhylla på hybelen.

Hva ville du tenkt om du så f.eks. HotSex i bokhylla til vennen din, og hva om du så den i bokhylla til typen til veninda di?

Håper på seriøse svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hvor mange bøker

Kommer litt an på om du har mange bøker.. Jeg har noen tusen bøker, og flere av disse bøkene er slike som hot sex-boken, men så lenge de står sammen med mange andre synes jeg det er greit.

Har du ti bøker er det litt mer "synlig" at en av disse (ti prosent) er en sexbok..

Synes ikke det er noen forskjell om den står i bokhyllen til en dame, mann eller et par.

Jeg er jente, midt i 20-årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er, eller i det minste burde, ikke være noe problem i det.

Det eneste som kan skje er vel at noen av dine gjester muligens humrer litt av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke tenkt så mye på det.

Har boka selv og den står fremme i bokhylla den. Sammen med "Menns seksuelle fantasier" og "Sex - ja takk!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

Den boken er jo bare kul! Hadde ikke brydd meg et kvekk om typen til venninnen/vennen min hadde den i bokhylla,men det er kanskje fordi jeg har lest den selv og vet at den er kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Hadde jeg sett den hos venner hadde jeg sagt "ååå.. er den bra? - den har jeg tenkt til å kjøpe". Så hadde jeg kasta meg over den og titta fort over innholdet..

ha den framme du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaputten

Har HotSex stående i bokhylla hjemme. Ingenting å være bekymret for. Det viser bare at man tar ansvar for et gjensidig og godt sexliv. Den har ihvertfall gitt meg og dama masse tips og glede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjør vel egentlig ikke noe..

Er ikke så farlig om vennene ser det. Har selv "Sex-ja takk", men må innrømme at jeg har den ikke i bokhylla.Men det er mer pga foreldre og svigerforeldre enn pga venner. Hadde ikke gjort meg noe at vennene mine så den - tvert i mot, jeg har anbefalt den til noen av vennene mine jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt kurant det.

Mine bøker om det temaet befinner seg selvsagt i bokhyllen sammen med de andre bøkene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhh, jeg har ikke mine sexbøker i bokhylla, men det er fordi jeg kun har ca. 20 bøker og 12 av dem er sexbøker...(har jo flere bøker hjemme da, men hybelen er kun fylt opp med de "nødvendige bøkene" (sex- og kokebøker).

Det ville kanskje sett dumt ut? Over 50% sexbøker altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...