Gå til innhold

BI i Bergen


Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Noen som skal begynne på BI Bergen til høsten... jeg gleder meg, men tenk så mange ukjente mennesker... gøy men skummelt.

småbekymret hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det enaste jeg har å utsette på Bergen er at det er en møkkaby å parkere i. Ikke ett jævla sted der du kan sette fra deg bilen for en dag eller to.

Forresten er det dritvær der hele tia.

Også er det altfor mye fjell.

Når jeg tenker meg om så er selvfølgelig også dialekta helt for jævlig. Bortsett fra når småjentene prater den, det er søtt:-)

Og dørvaktene ber om det. Alltid.

Fotball-laget lukter vondt.

Menneskene der er kyniske og hjerterå.

Nei, jeg trur det er best du holder deg unna.

"You can check out any time you like, but you can never leave."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enaste jeg har å utsette på Bergen er at det er en møkkaby å parkere i. Ikke ett jævla sted der du kan sette fra deg bilen for en dag eller to.

Forresten er det dritvær der hele tia.

Også er det altfor mye fjell.

Når jeg tenker meg om så er selvfølgelig også dialekta helt for jævlig. Bortsett fra når småjentene prater den, det er søtt:-)

Og dørvaktene ber om det. Alltid.

Fotball-laget lukter vondt.

Menneskene der er kyniske og hjerterå.

Nei, jeg trur det er best du holder deg unna.

"You can check out any time you like, but you can never leave."

Vi har hatt strålende sol i to uker.

Jeg regner med at jeg er en småjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enaste jeg har å utsette på Bergen er at det er en møkkaby å parkere i. Ikke ett jævla sted der du kan sette fra deg bilen for en dag eller to.

Forresten er det dritvær der hele tia.

Også er det altfor mye fjell.

Når jeg tenker meg om så er selvfølgelig også dialekta helt for jævlig. Bortsett fra når småjentene prater den, det er søtt:-)

Og dørvaktene ber om det. Alltid.

Fotball-laget lukter vondt.

Menneskene der er kyniske og hjerterå.

Nei, jeg trur det er best du holder deg unna.

"You can check out any time you like, but you can never leave."

Jeg har allerede bodd her i to år, så jeg kjenner farvannet :0)

"det er en møkkaby å parkere i."

Fullstendig enig i!

"Forresten er det dritvær der hele tia." Det er det... men de siste to ukene har det vært supert

"Når jeg tenker meg om så er selvfølgelig også dialekta helt for jævlig. Bortsett fra når småjentene prater den, det er søtt:-)"

Det er sexy. På gutter. Men enkelte kan nok høres litt masete ut, ja.

"Og dørvaktene ber om det. Alltid." Det gjør de. I går f.eks. Gikk et annet sted, jeg. Bilde på leget mitt var for utydelig visst. (så var det ikke meg heller da)

"Fotball-laget lukter vondt." Neineineinei. Jeg har faktisk blitt Brannfan...

"Menneskene der er kyniske og hjerterå." Bare møtt koselige mennesker her. Bortsett fra han ene som ble sur da jeg satte meg der han satt for ti min siden på et utested. Pakkis kalte han meg. Skjønte ingenting, jeg, med mitt blonde hår og blå øyne. *du snakkar då ikkje bergensk, du ekje her ifrå* sa han da. Drittsekk.

Jeg holder meg nok her i Bergen, og reiser heller på ferie hjem til østlandet om været skulle bli for dårlig eller rasismen for stor... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har allerede bodd her i to år, så jeg kjenner farvannet :0)

"det er en møkkaby å parkere i."

Fullstendig enig i!

"Forresten er det dritvær der hele tia." Det er det... men de siste to ukene har det vært supert

"Når jeg tenker meg om så er selvfølgelig også dialekta helt for jævlig. Bortsett fra når småjentene prater den, det er søtt:-)"

Det er sexy. På gutter. Men enkelte kan nok høres litt masete ut, ja.

"Og dørvaktene ber om det. Alltid." Det gjør de. I går f.eks. Gikk et annet sted, jeg. Bilde på leget mitt var for utydelig visst. (så var det ikke meg heller da)

"Fotball-laget lukter vondt." Neineineinei. Jeg har faktisk blitt Brannfan...

"Menneskene der er kyniske og hjerterå." Bare møtt koselige mennesker her. Bortsett fra han ene som ble sur da jeg satte meg der han satt for ti min siden på et utested. Pakkis kalte han meg. Skjønte ingenting, jeg, med mitt blonde hår og blå øyne. *du snakkar då ikkje bergensk, du ekje her ifrå* sa han da. Drittsekk.

Jeg holder meg nok her i Bergen, og reiser heller på ferie hjem til østlandet om været skulle bli for dårlig eller rasismen for stor... :0)

High five

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...