thinkerbell Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 *finner ikke tråden igjen så jeg svarer deg her* hun er pingle. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. august 2002 Forfatter Skrevet 8. august 2002 Turte hun ikke? enten det eller så fant hun ikke bergen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 enten det eller så fant hun ikke bergen. Men du er da ikke i Bergen? Men jeg så at hun var noe dårlig med denne navigeringa, så hun er sikkert ute i skagerak et sted 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. august 2002 Forfatter Skrevet 8. august 2002 Men du er da ikke i Bergen? Men jeg så at hun var noe dårlig med denne navigeringa, så hun er sikkert ute i skagerak et sted næ.. ikke jeg..men hun skulle kansje treffe lionn og melis. herregud.. hun famler vel rundt i prammen et sted der ute.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 næ.. ikke jeg..men hun skulle kansje treffe lionn og melis. herregud.. hun famler vel rundt i prammen et sted der ute.. Ikke bra det der, nei. Menmen.. hun klarer nok å navigere seg fram til deg en dag, og plutselig står hun der, på døra di! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. august 2002 Forfatter Skrevet 8. august 2002 Ikke bra det der, nei. Menmen.. hun klarer nok å navigere seg fram til deg en dag, og plutselig står hun der, på døra di! *drar ut kontakten til pc`n før jeg blir nervevrak i natt også* natta! *klems* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 *drar ut kontakten til pc`n før jeg blir nervevrak i natt også* natta! *klems* Sov godt *Klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.