Gå til innhold

Hvordan liker dere jenter å bli slikket of fingret?


atleten

Anbefalte innlegg

Jeg liker å begynne med å lett pirre jenta ved å lar fingren gli opp og ned så vidt innen for de ytre kjønnsleppene.

La fingren gli sakt sakte inn og ut av fitta.

Føre fingren opp langs veggen til g-punktet og lett pirre henn.

Når hun blir kåtere,våtere og nyter det fører jeg en finger til slik at to fingre glir sakte inn og ut.

Til slutt har jeg tre fingre i fitta som går inn og ut i sakte økene tempo.

Mens jeg fingrer slikker jeg henne på klitoris tappen hennes.

Jeg slikker henne på klitoris tappen veldig forsiktig med tungespisen mens seg samtidig fingrer henne i et jevnt økene tempo til hun er på kanten til en himmelsk orgasme.

Når orgasmen nærmer seg slutter jeg å slikke henne og setter ned tempo eller holder fingrene i fitta til hun har roet seg.

Så gjentar jeg hele eller deler av behandlingen igjen.

Kommunikaserer med henne til hun til slutt ber meg om å ta henne til en himmelsk orgasme.

Er det noen som ikke ville få orgasme av denne herlige behandlingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alve jenta

MMMM synes det hørtes veldig godt ut jeg.Synes det er kjempe deilig og bli fingret og slikket samtidig,men jeg hadde fåretrukket og blit varmet opp med tungen først.

Om ikke du ligger og kjeler med andre deler av kroppen min da.

Det viktigste er jo og begynne lit forsiktig,som du gjorde og huske og variere lit.

Men det er jo veldig forskjellig,så om du er flink og lytte til jentenes støn og tolke de riktig så vil det sikkert bli helt supert.

Men da må jo ikke jenta være redd for og vise hva hun liker.men jeg tror det er jenter som ikke liker og bli verken slikket eller fingret,tror offte det kommer av at de ikke tror gutten synes det er noe særlig,eller det har en type som ikke eier fantasi men det kan jo også være de ikke er komfortable med sin egen sexualitet og trenger kansje utforske seg selv lit.

Ikke forbinde det med noe skittent men noe som er deilig og skjønt.

Blir jo nesten som meditasjon og kose med seg selv.

Jo mer jeg har sex jo mer onanerer jeg faktisk.

Er jo veldig opphisende og tenke på situasjoner i sexen som var.

Så det vil jeg si til alle jenter og gutter.Bli ikke deprimert,om du får NOK sex, men at partneren stadig runker.

Kan jo være det er forde du gjør ham kåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde ikke vært noe for meg...men jeg er kanskje for gammel til slik "fingring" (mener å huske at det var slikt vi gjorde i ungdommen, mens vi enda var for unge til å ha ordentlig sex?)

Trenger nok litt mer konsis behandling - og det å få ett massivt antall fingre stukket opp i piiiiip vill mest av alt minnet meg om lite koselige besøk hos gynekologen - ikke sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

Jeg liker at kjæresten min fingrer meg,men foretrekker å bli slikket. Det er deilig når jeg er sprengkåt og han erter meg litt og venter leeenge før han berører meg der nede. Når fingrene til slutt kommer,er det rååådigg. men så vil jeg helst at han fortsetter behandlingen med tunga,kanskje med en finger som koser litt med klitta..... altså:for mange og for mye fingre blir ikke noe bra. Bare litt....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så veldig glad i fingrene jeg - det må iallefall starte med slikking først. Etterhvert så kan det godt suppleres med fingre, men det trenger ikke være så mange eller så mye bevegelse. En god tunge derimot er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

jeg er ikke så veldig glad i fingrene jeg - det må iallefall starte med slikking først. Etterhvert så kan det godt suppleres med fingre, men det trenger ikke være så mange eller så mye bevegelse. En god tunge derimot er gull verdt!

Man blir så sliten atte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gode tilbakemeldinger på det innlegget her forleden så jeg kopierer og limer:

Les og lær, mann!

Jeg er gutt, men jeg skal forklare så godt jeg kan hva jeg tror om saken.

Først må jeg selvsagt si at alle damer er forskjellige, liker forskjellig, og dette må man ta hensyn til, og kommunikasjon, samt utforsking av den enkelte jentas riktige punkter er essensielt for å bli en jævel til å utføre oralsex.

Det finnes trossalt ikke noe fasitsvar her.

Men, hvis jeg skulle gitt oralsex til en dame, sånn utenom å vite hva hun likte, så ville jeg gjort følgende:

Forspillet er selvsagt essensielt, så det gidder jeg ikke å skrive om, og det å begynne oppe og arbeide seg nedover er vel også noe enhver person som vet å verdsette det motsatte kjønn har forstått uten at jeg trenger å gå inn på det her.

Så vi hopper over forretten og går direkte til hovedretten!

Når man der nede ligger så bør man selvsagt ikke gå rett på, javse og tafse og dytte inn tre fingre før jenta i det hele tatt rekker å reagere, men bruke tid! Tid er veldig essensielt!

Innsiden av lårene er som alle vet et følsomt område, og det å la tungen leke litt rundt her er ingen skam og man må som sagt bruke tide.

Så ville jeg arbeidet meg innover, sakte og ikke sikkert, for litt erting er lov og man skal ikke på det nårværende tidspunkt ha vært borti kjønnet hennes. Bare lekt rundt det, over, under, på siden, gjerne pustet litt kald luft over det så hun tror noe skal skje, men neida, en dreven oraljævel lar ikke noe skje enda, men fortsetter ertinga til dama omtrent ber om mer!

Etterhvert kan man begynne å la tungen berøre henne, men bare litt. Erting er fortsatt vesentlig, men etterhvert kan man gå litt mer drastisk til verks, men jeg ville holdt meg unna klitten. Slikket litt på siden, over leppene, etterhvert brettet dem forsiktig til side med tunga mens jeg kjenner hvor deilig og våt hun er, og hun kjenner tunga mi som sakte, fortsatt veldig sakte, beveger seg der nede.

Man skal selvsagt føle at jenta nyter og er på randen av sammenbrudd, hvis ikke gjør man noe feil.

Etterhvert sirkler man litt rundt klitten, men ikke borti.

De fleste skjønner vel nå at man skal bruke lang tid, begynne forsiktig, og nå når dama er så kåt som hun nå har blitt så kan man gå litt hardere til verks, men her må man føle seg fram da noen jenter har klitoriser som er så følsomme at "hardhendt" behandling vil være mer vondt enn gått. Noen er også så følsomme at de rett og slett ikke makter direkte stimulering av klitorisen, uansett hvor forsiktig man måtte være.

Framover nå er det selvsagt bare å bruke egen fantasi, noe man må ha for å bli en dreven slikker, og man hører og føler på jenta om man gjør det "riktige".

Noen liker også en finger eller to som forsiktig masserer g-punktet, og personlig ville jeg gått for dette selv om jeg ikke visste om jenta foretrakk fingre inni seg under oralsexen eller ikke. Har trossalt ikke fått noen negative tilbakemeldinger på dette tidligere.

Jeg utelater her en annen viktig faktor under oralsexen, nemlig området mellom vagina og analen, for ikke å snakke om selve analen. Dette fordi jeg ikke vil få gris her, og at det er for de litt mer viderekommende! :)

Når det gjelder temaet så tror jeg for øvrig ikke at de fleste jenter i den situasjonen hvor de befinner seg dersom man har gjort som beskrevet over sier nei til en tunga bak der, da de er så hinsides kåte at det skal litt til for å bli turned off.

Når det gjelder en finger bak der bør man være ytterst varsom, men det finnes selvsagt knep i forhold til å finne ut om hun liker dette eller ikke dersom dere ikke har snakket om det på forhånd.

F.eks. er det bare å la en finger eller tunge lett streife "mellomområdet" og man hører nok om hun liker dette, eventuelt løfter seg i mot fingeren.

Dersom hun liker det kan man veldig forsiktig massere rundt analen med en finger, og faller dette i smak så merker man nok det, og man kan gå til neste skritt med å vete fingeren med spytt eller hennes kjønnsafter, eventuelt glidekrem, og forsiktig presse den inn. Selv om jeg personlig ville spurt om det var noe hun likte, før jeg gjorde det.

Blått øye er trossalt kjipt.

Når det gjelder dette har jeg opplevd at damer for en helvetes mye sterkere orgasme med en finger i ræva under oralsexen enn hva de ellers får, opptil flere ganger, og mitt innrykk er at dette er noe damer liker.

Eller så er det bare jeg som har møtt de rette jentene :)

Good luck, og nå var jeg faen skjæra meg seriøs her, eller hva, webbis? :)

- SierDuDet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...