Gå til innhold

Praktisk!


silo

Anbefalte innlegg

deilig med bærbar datamaskin altså! Nå sitter jeg i solen og røyker og drikker kaffe og doler- alt på en gang!

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken kommunikasjon har du med internett og hva koster det?

Jeg har en meget god og løpende kommunikasjon med internettet, koster meg ikke så fryktelig mye kanskje det samme som et par turer på cafe..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at fredagsinnlegget mitt ikke var myntet på deg, akkurat.

*misunnelig*

Hvoe er fredagsinnlegget ditt da? (er nybegynner skjønner du, har bare lusket litt rundt en stund før ..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg å har bærbar,men jeg sitter fast i veggen jeg,,snufs..

må nesten få deg noe med litt lengre rekkevidde du da:)

Effekten av å surfe på nettet i senga er uovertruffen...kanskje ikke på absolutt alle områder i samlivet men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvoe er fredagsinnlegget ditt da? (er nybegynner skjønner du, har bare lusket litt rundt en stund før ..)

Meldinger, meldinger, L1. Jeg føler meg beglodd på Åpent, og de andre foraene handler jo bare om sånne doktor-ting.....skulle tro at de folka som driver doktoronline har hengt seg helt opp i det helsemessige.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å har bærbar,men jeg sitter fast i veggen jeg,,snufs..

Kan bære den litt rundt i rommet, men ikke sæææærlig mye du fikk for penga der, nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

må nesten få deg noe med litt lengre rekkevidde du da:)

Effekten av å surfe på nettet i senga er uovertruffen...kanskje ikke på absolutt alle områder i samlivet men men!

Ikke så koselig å være i hagen heller,da drenering er i gang..Gubben har fikset denne datan til meg og strukket ledningene fra kjelleren..så de er vel trekt så langt de kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...