Gå til innhold

Penger


silo

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle begynne å trene litt snart, men hvorfor er alle joggesko så fordømt dyre nå for tida? (og hvorfor er det så vanskelig å skrive med røyken i hånda?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Bor du i Oslo? Hvis du gjør det er det tilbud hele tida (nesten) på Diesel-sko butikken i Carl Johan. De har ikke bare Diesel-sko der heller.. Kjøpte de fine gode joggeskoa der til 400-, - hadde kosta 899,- Ikke værst?

Det er ganske viktig å ha gode sko når man skal trene, gå/løpe langt.. Så ta deg en tur innom hvis du har mulighet. (butikken er liten og ligger på andre siden av veien ovenfor H&M eller Kappahl.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo? Hvis du gjør det er det tilbud hele tida (nesten) på Diesel-sko butikken i Carl Johan. De har ikke bare Diesel-sko der heller.. Kjøpte de fine gode joggeskoa der til 400-, - hadde kosta 899,- Ikke værst?

Det er ganske viktig å ha gode sko når man skal trene, gå/løpe langt.. Så ta deg en tur innom hvis du har mulighet. (butikken er liten og ligger på andre siden av veien ovenfor H&M eller Kappahl.)

hey, tanx! Men har litt problemer med å finne fine sko på salg siden jeg har skostørrelse 41! Men det verste er å se etter sko i spania, hellas eller italia! der ser de bare lattermildt på meg når jeg spør om den størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko er jo en slik artikkel som alltid er på salg i sportsbutikkene (hvert fall her i Oslo), så med mindre du veier mer enn 100 kg, eller har spesielle føtter, eller skal løpe milesvis på asfalt, så behøver du ikke betale mer enn 400-600 kr for et par gode sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggesko er jo en slik artikkel som alltid er på salg i sportsbutikkene (hvert fall her i Oslo), så med mindre du veier mer enn 100 kg, eller har spesielle føtter, eller skal løpe milesvis på asfalt, så behøver du ikke betale mer enn 400-600 kr for et par gode sko.

hmmm, nei, har ikke så spesielle behov, trenger bare noen som jeg kan bruke både til løping og til aerobic.og så må de se litt kule ut også da *s* har prøvd både g-sport og sportshuset i Oslo men der var det ingen billige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, nei, har ikke så spesielle behov, trenger bare noen som jeg kan bruke både til løping og til aerobic.og så må de se litt kule ut også da *s* har prøvd både g-sport og sportshuset i Oslo men der var det ingen billige?

Smartclub, Sportslageret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall vel verdt å bruke penger på .

Det er fort gjort å få belastningskade hvis du ikke har gode sko.

Nå vet jeg ikke hvor du bor - men jeg nekter å tro at du ikke finner en sportsforretning i Oslo-området med salg jaffal.

Drit i buksa så lenge skoa passer !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smartclub, Sportslageret.

Smartclub nekter jeg å sette mine ben på,men sportslageret er det den som ligger i torggata? takk for tipset forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall vel verdt å bruke penger på .

Det er fort gjort å få belastningskade hvis du ikke har gode sko.

Nå vet jeg ikke hvor du bor - men jeg nekter å tro at du ikke finner en sportsforretning i Oslo-området med salg jaffal.

Drit i buksa så lenge skoa passer !!

Det er jaffal ikke behagelig å trene med dritt i buksa! Heller gnagsår på beina da...

:-)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...