Gå til innhold

Trekker tilbake alt om Ari og kona


avil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette må dreie seg om "Hugo Healer", en sleip jævel...

Nå fniser jeg bare jeg ser nicket ditt. Skal du ut og spandere tudenlapper til helga, eller?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fniser jeg bare jeg ser nicket ditt. Skal du ut og spandere tudenlapper til helga, eller?

;-)

Tusenlapper, ikke tudenlapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Klikket på lenken sånn at jeg fikk opp nytt vindu. Så kommer det energisk fra to-åringen som sitter ved siden av meg og tegner: FARFAR!! og peker på Ari.

*humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klikket på lenken sånn at jeg fikk opp nytt vindu. Så kommer det energisk fra to-åringen som sitter ved siden av meg og tegner: FARFAR!! og peker på Ari.

*humre*

DET hadde vært en kompliment ut over det sedvanlige her i huset!

Farfaren til datteren min ligner Osama på slankern. Eller en slags aldrende Jesus. Alt etter hvilken vinkel man ser ham fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket på lenken sånn at jeg fikk opp nytt vindu. Så kommer det energisk fra to-åringen som sitter ved siden av meg og tegner: FARFAR!! og peker på Ari.

*humre*

Ari har jo begynt å bli nokså gråhåret allerede han da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

DET hadde vært en kompliment ut over det sedvanlige her i huset!

Farfaren til datteren min ligner Osama på slankern. Eller en slags aldrende Jesus. Alt etter hvilken vinkel man ser ham fra.

Spørs om ikke det er Ari som bør bli fornærmet i denne saken, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fniser jeg bare jeg ser nicket ditt. Skal du ut og spandere tudenlapper til helga, eller?

;-)

He-He...

Nei, akkurat nå så har jeg en kjæreste som, i edru tilstand til og med.... gir uttrykk for at hun liker meg...

Men jeg har lurt litt på en ting...kanskje du kan hjelpe meg med et svar.... hvorfor har denne dama alltid en hvit stokk hun bærer på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...