Gå til innhold

Flørtings


silo

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om å være gift men allikevel gå ut på byen og flørte og bli kjent med folk(menn) selv om man er gift? Jeg synes det er kjempegøy ennå jeg, så lenge det ikke skjer noe mer, og så er det litt vanskelig noen ganger å finne det rette tidspunkt på å fortelle at man er godt gift da..Synspunkter anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flørus

Kommer ann på hvordan en fløret og om en blir for innvolvert!

Har ei vennine som alltid flørter på byen.

Hun fortalte meg at det var så spennende .

greit nok tenket jeg helt til jeg så henne i aksjon.

Hun skulle ha giftet seg nå i Juli , men bryluppet ble avslyst for hun forelska seg i en annen ; ute på byen.

For å si det slik ; hun kom ikke hjem den ene natta til mannen!

Og ; jada hun angrer!

Så alt med måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måte. Er lett å stadig utvide grensene man har satt seg.

Ok, men hva synes dere menn om å prate, danse, og ha det gøy (uskyldig altså), blir dere sure og føler dere har kasta bort tid dersom det viser seg at jenta er gift? Er det verre enn om hun har samboer? Har inntrykk av at gifte menn er mye mer frempå og ute etter sex, dersom begge har sagt at de er gift altså..jeg liker mest den lekne jakten jeg da:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det skal være lov til å flørte , uanset om man er kjæreste - samboer eller gift. Dette kan man jo gjerne diskutere sammen med partneren så man vet hvor grensene går. Disse skalselvsagt ikke overskrides.

At man er 'opptatt' skal man ikke trenge å si noe om til den man flørter med.

Treffer jeg noen på byen som kan være interessant til noe mer enn bare flørt så sørger jeg jo for å finne ut om vedkommendes status. Uansett så er jo ikke det det første man tenker på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hva synes dere menn om å prate, danse, og ha det gøy (uskyldig altså), blir dere sure og føler dere har kasta bort tid dersom det viser seg at jenta er gift? Er det verre enn om hun har samboer? Har inntrykk av at gifte menn er mye mer frempå og ute etter sex, dersom begge har sagt at de er gift altså..jeg liker mest den lekne jakten jeg da:/

Vel, i en sjekkesituasjon hadde det vært en nedtur om dama var gift. Men ellers er det greit.

At gifte menn er mer ute etter sex? Meget mulig.

Det er godt det er fredag. Uten sammelikning forøvrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, i en sjekkesituasjon hadde det vært en nedtur om dama var gift. Men ellers er det greit.

At gifte menn er mer ute etter sex? Meget mulig.

Det er godt det er fredag. Uten sammelikning forøvrig...

hmm, ja det er fredag i dag ja:) får vel ta en tur ut på byen da kanskje? (Bare tuller..)i morgen derimot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hva synes dere menn om å prate, danse, og ha det gøy (uskyldig altså), blir dere sure og føler dere har kasta bort tid dersom det viser seg at jenta er gift? Er det verre enn om hun har samboer? Har inntrykk av at gifte menn er mye mer frempå og ute etter sex, dersom begge har sagt at de er gift altså..jeg liker mest den lekne jakten jeg da:/

Jeg har definitivt inntrykk av at gifte kvinner også er ute etter sex. Det er jeg et levende bevis på.

Og nå har faen skjæra meg en kompis begynt å feie på en gift to barnsmor, og hun påsto faktisk at hun var lykkelig gift den dagen vi ble kjent med henne for en måneds tid siden..

Så disse grensene sklir fort over til å dreie seg om annet enn uskyldig flørt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt inntrykk av at gifte kvinner også er ute etter sex. Det er jeg et levende bevis på.

Og nå har faen skjæra meg en kompis begynt å feie på en gift to barnsmor, og hun påsto faktisk at hun var lykkelig gift den dagen vi ble kjent med henne for en måneds tid siden..

Så disse grensene sklir fort over til å dreie seg om annet enn uskyldig flørt, tror jeg.

Hva! trodde ikke du var en gift kvinne*s* huff ja disse grensene, man må passe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva! trodde ikke du var en gift kvinne*s* huff ja disse grensene, man må passe på.

Du må ikke si det til noen - men SDD er ei skikkelig husmor - 3 unger sitter a hjemme med men stikker ut på byen så fort hu får sjanse.

Seffers får vi referat fra alle menna hun lurer i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva! trodde ikke du var en gift kvinne*s* huff ja disse grensene, man må passe på.

Nei, jeg er ikke en gift kvinne, så setningen min var noe dårlig.

Men jeg har opplevd gifte kvinner!

Ser dem på byen hver helg, og har også hatt et par forhold til slike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke si det til noen - men SDD er ei skikkelig husmor - 3 unger sitter a hjemme med men stikker ut på byen så fort hu får sjanse.

Seffers får vi referat fra alle menna hun lurer i løpet av kvelden.

Takk for den, punk.

Det der var mellom oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petter smart

Vet mannen din om dette? Hva du gjør og hvor langt du går? I så fall er det greit. Hvis ikke er det nesten like ille som utroskap. Det er råttent gjort mot den du sier du elsker.

Og så kan det jo hende at med litt alkohol og den rette mannen så går du langt over grensen.

Ikke er det rettferdig for de du flørter med heller. De fleste menn håper på mer enn bare prat. Dersom du sier fra med en gang at du er gift, men at du vil prate og sånn så er det greit. Ellers vil mannen enten ha sex eller et mulig forhold med deg. Da blir det dårlig gjort å ikke si du er gift.

Synes du virker som ei fjortis-jente som ikke eier ansvarsfølelse og bare er interessert i å ha det moro. Synes synd på mannen din jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg syns ikke man skal flørte men andre når man er gift. Jeg har nok med å flørte med mannen min som jeg har vært gift med i 4 år. Når jeg går ut på byen er det for å danse og kose meg med de jeg er ute med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest polygami

Vet mannen din om dette? Hva du gjør og hvor langt du går? I så fall er det greit. Hvis ikke er det nesten like ille som utroskap. Det er råttent gjort mot den du sier du elsker.

Og så kan det jo hende at med litt alkohol og den rette mannen så går du langt over grensen.

Ikke er det rettferdig for de du flørter med heller. De fleste menn håper på mer enn bare prat. Dersom du sier fra med en gang at du er gift, men at du vil prate og sånn så er det greit. Ellers vil mannen enten ha sex eller et mulig forhold med deg. Da blir det dårlig gjort å ikke si du er gift.

Synes du virker som ei fjortis-jente som ikke eier ansvarsfølelse og bare er interessert i å ha det moro. Synes synd på mannen din jeg.

Hva om mannen får vite, og synes at det er greit? Er det moralsk og uansvarlig da?

Er det galt å ha det moro med andre menn da?

Jeg synes at grensene for hva som er "galt" ene og alene bør kunne bestemmes av paret, og at andre bør slutte å se ned på og dømme dem som følger lystene/følelsene litt mer enn andre.

Jeg tror at noen har sterkere instinkter/drifter (har mer behov for kontakt av ulik art)enn andre, og dersom partneren synes at det er greit, er det nesten skammelig av andre å bry seg, eller sette seg på sin høye hest.

Samfunnet er blitt for sivilisert tror jeg, man skal undertrykke følelser og beherske lyster så mye at vi snart ikke tør å se i retning av et annet menneske på bussen. Helst bør vi late som om andre mennesker er luft og at det ikke er noe som påvirker meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om mannen får vite, og synes at det er greit? Er det moralsk og uansvarlig da?

Er det galt å ha det moro med andre menn da?

Jeg synes at grensene for hva som er "galt" ene og alene bør kunne bestemmes av paret, og at andre bør slutte å se ned på og dømme dem som følger lystene/følelsene litt mer enn andre.

Jeg tror at noen har sterkere instinkter/drifter (har mer behov for kontakt av ulik art)enn andre, og dersom partneren synes at det er greit, er det nesten skammelig av andre å bry seg, eller sette seg på sin høye hest.

Samfunnet er blitt for sivilisert tror jeg, man skal undertrykke følelser og beherske lyster så mye at vi snart ikke tør å se i retning av et annet menneske på bussen. Helst bør vi late som om andre mennesker er luft og at det ikke er noe som påvirker meg...

Det er vel ingen som har sagt noe annet.

Om to stk i paret er enige om å flørte, ha sex, og gjøre det man vil med andre, så er det selvsagt greit.

Da har ingen lov til å dømme, og det gjør de vel heller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om mannen får vite, og synes at det er greit? Er det moralsk og uansvarlig da?

Er det galt å ha det moro med andre menn da?

Jeg synes at grensene for hva som er "galt" ene og alene bør kunne bestemmes av paret, og at andre bør slutte å se ned på og dømme dem som følger lystene/følelsene litt mer enn andre.

Jeg tror at noen har sterkere instinkter/drifter (har mer behov for kontakt av ulik art)enn andre, og dersom partneren synes at det er greit, er det nesten skammelig av andre å bry seg, eller sette seg på sin høye hest.

Samfunnet er blitt for sivilisert tror jeg, man skal undertrykke følelser og beherske lyster så mye at vi snart ikke tør å se i retning av et annet menneske på bussen. Helst bør vi late som om andre mennesker er luft og at det ikke er noe som påvirker meg...

Men det er jo det jeg sier; så lenge mannen vet hva hun gjør og hvor langt hun går, og er ok med dette, så er det greit for meg. Hva de avtaler som voksne mennesker skal ikke jeg legge meg opp. Selv om jeg ikke ville hatt det slik så skal jeg ikke nekte andre.

Det er dersom dette foregår bak hans jeg synes det er dårlig gjort og lite modent.

Og hun bør si fra ganske tidlig (i løpet av noen minutter) til de hun flørter med at hun er gift. Ellers flørter hun jo på falskt grunnlag da de aller fleste som flørter forventer at noe kan skje. Men det kan det jo ikke her. Dersom de fortsatt vil prate og flørte med henne er det greit. Ellers lurer hun dem og det synes jeg ikke er greit. En skal ikke leke med andres følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på hvordan en fløret og om en blir for innvolvert!

Har ei vennine som alltid flørter på byen.

Hun fortalte meg at det var så spennende .

greit nok tenket jeg helt til jeg så henne i aksjon.

Hun skulle ha giftet seg nå i Juli , men bryluppet ble avslyst for hun forelska seg i en annen ; ute på byen.

For å si det slik ; hun kom ikke hjem den ene natta til mannen!

Og ; jada hun angrer!

Så alt med måte :)

Syntes ikke det er noe galt med litt uskyldig flørting så lenge man vet hvor grensene går.

Utroskap derimot er forkastelig,virker som folk i dagens samfunn er underernært på nærhet,og bruker flørting/sex som en måte og føle seg attraktiv på.

Noe man burde føle uavhenging

av hvor mange man får "lurt" i seng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mannen din om dette? Hva du gjør og hvor langt du går? I så fall er det greit. Hvis ikke er det nesten like ille som utroskap. Det er råttent gjort mot den du sier du elsker.

Og så kan det jo hende at med litt alkohol og den rette mannen så går du langt over grensen.

Ikke er det rettferdig for de du flørter med heller. De fleste menn håper på mer enn bare prat. Dersom du sier fra med en gang at du er gift, men at du vil prate og sånn så er det greit. Ellers vil mannen enten ha sex eller et mulig forhold med deg. Da blir det dårlig gjort å ikke si du er gift.

Synes du virker som ei fjortis-jente som ikke eier ansvarsfølelse og bare er interessert i å ha det moro. Synes synd på mannen din jeg.

hmm, tror kanskje du legger noe mer i det å flørte enn jeg(altså, uttrykket å "flørte") jeg mener altså ikke noe annet enn å prate og danse feks.Pleier dessuten alltid å si ifra at jeg er gift dersom den andre blir for vennlig! og ja, mannen min vet at jeg snakker med andre og synes det er gøy med oppmerksomhet, han snakker også med andre kvinner på byen.Et annet aspekt her er at det skal altså veldig mye mer til enn et tifeldig møte med en fremmed person for å få meg forelska,(eller klar for sex for den saks skyld.) Ellers takk for omtanken for min mann, jeg vet heldigvis at han er lykkelig med meg, så det er ikke det minste synd på han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...