Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Seline

Hei!!( Så ikke denne før nå jeg -sorry.. Pleier å klikke på "svar til meg" og ta det derfra, skjønner du. Skal bli litt flinkere til å sjekke her:))

Ja gjerne!! Er nå på dag 2 i den nye syklusen, fikk eggløsningstester og graviditetstester i posten idag. Ikke dårlig, siden jeg bestilte dem igår midt på dagen:) Så nå står alt klart til ny testing på dag 13-14 (har lang syklus..). Gleder meg, håper det går nå!

Du da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66875-seline/#findComment-307418
Del på andre sider

Hei!!( Så ikke denne før nå jeg -sorry.. Pleier å klikke på "svar til meg" og ta det derfra, skjønner du. Skal bli litt flinkere til å sjekke her:))

Ja gjerne!! Er nå på dag 2 i den nye syklusen, fikk eggløsningstester og graviditetstester i posten idag. Ikke dårlig, siden jeg bestilte dem igår midt på dagen:) Så nå står alt klart til ny testing på dag 13-14 (har lang syklus..). Gleder meg, håper det går nå!

Du da?

Heisann! Har ikke vært på nett i helga, skjønner du. Derfor tok dette litt tid. :o)

Du har utstyrt deg med tester av alle slag ja? Hvis det ikke har gått i boks for meg denne gangen, tror jeg at jeg også skal bestille noen. Clearblue koster jo skjorta da...

Jeg kommer vel til å finne ut om det er noe på gang eller ikke rundt den 21. aug. Blir spennende! Mannen min er overbevist om at det er skjedd nå, og for å være ærlig, så føler jeg litt på meg at det er skjedd. Men man vet jo aldri da. Puppene mine er kjempeømme, har aldri vært sånn før. Kan ikke komme nær brystvorta omtrent. I tillegg har jeg litt sånn "mensvondt" i magen. Dette har jeg hørt kan være tegn, men jeg tar dette med knusende ro. Man kan tross alt ikke vite sikkert før en har testet.

Vi kan jo mailes. Har jo mailadressen din nå, så her kan du jo få min også: [email protected]

"Prates" :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66875-seline/#findComment-309733
Del på andre sider

Heisann! Har ikke vært på nett i helga, skjønner du. Derfor tok dette litt tid. :o)

Du har utstyrt deg med tester av alle slag ja? Hvis det ikke har gått i boks for meg denne gangen, tror jeg at jeg også skal bestille noen. Clearblue koster jo skjorta da...

Jeg kommer vel til å finne ut om det er noe på gang eller ikke rundt den 21. aug. Blir spennende! Mannen min er overbevist om at det er skjedd nå, og for å være ærlig, så føler jeg litt på meg at det er skjedd. Men man vet jo aldri da. Puppene mine er kjempeømme, har aldri vært sånn før. Kan ikke komme nær brystvorta omtrent. I tillegg har jeg litt sånn "mensvondt" i magen. Dette har jeg hørt kan være tegn, men jeg tar dette med knusende ro. Man kan tross alt ikke vite sikkert før en har testet.

Vi kan jo mailes. Har jo mailadressen din nå, så her kan du jo få min også: [email protected]

"Prates" :o)

Håper det er noe i tegnene!

Må vente helt til du får svar til å prøve igjen, vi da...

Mailes :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66875-seline/#findComment-309863
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...