Solsikke Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Velkommen hjem vennen:o) Jeg skulle egentlig skrive mail til deg i går, men får ta det i morgen kveld når vi kommer hjem fra hytta*s* Håper du har hatt en fin tur og at du ikke har festet så alt for mye*s* Jeg har hatt besøk av venninna mi fra lørdag til tirsdag. Også er sønnen hennes her, han har vært her fra fredag og reiser på mandag. Mandag reiser vi tilbake til Skellefteå som du vet:o)Håper på få badet litt og kjørt GoCart. Skal se om jeg finner klær og skolesekk til eldstemann i Sverige, er jo litt billigere der ting*s* Vi tastes etterhvert:o) Kommer innpå i morgen kveld, da kan vi kanksje møtes på en eller annen chat. F.eks natteranglerne sin. Tenker på siden msn din ikke vil fungere:o) Stor klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66880-lillelurveno/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.