Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Velkommen hjem vennen:o) Jeg skulle egentlig skrive mail til deg i går, men får ta det i morgen kveld når vi kommer hjem fra hytta*s*

Håper du har hatt en fin tur og at du ikke har festet så alt for mye*s*

Jeg har hatt besøk av venninna mi fra lørdag til tirsdag. Også er sønnen hennes her, han har vært her fra fredag og reiser på mandag.

Mandag reiser vi tilbake til Skellefteå som du vet:o)Håper på få badet litt og kjørt GoCart. Skal se om jeg finner klær og skolesekk til eldstemann i Sverige, er jo litt billigere der ting*s*

Vi tastes etterhvert:o) Kommer innpå i morgen kveld, da kan vi kanksje møtes på en eller annen chat. F.eks natteranglerne sin. Tenker på siden msn din ikke vil fungere:o)

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66880-lillelurveno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...