Gå til innhold

gidder ikke!


silo

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller begynner det å bli nok sol for i år nå? gidder ikke å gå på stranda en gang! helt utrolig, hadde aldri trodd jeg skulle si(kremt;skrive noe sånt!) Ikke har jeg g-string bikini heller, heldugvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest marengsen

Hehe...visste du at jeg bodde akkurat her , eller?!

Du skrev for noen dager siden at du bor i nærheten av der drosjesjåføren ble drept. Jeg husket nicket ditt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev for noen dager siden at du bor i nærheten av der drosjesjåføren ble drept. Jeg husket nicket ditt :-)

Aha ...og det var du som jobbet like i nærheten?!

Statoil kanskje!?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du solstikk av å sitte ute med pc'n??

ja, det ble fryktelig varmt! dessuten vanskelig å se skjermen når sole skinner så sterkt (hehe) Nei, snart er det vinter igjen heldigvis, så slipper jeg å tenke på at jeg skal trene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok sol? Et par dager med regn så er du kurert.

Skjerp deg!

PS! Hvorfor ikke g-streng?

huff ja, regn er veldig upraktisk. Ang g-streng refererte jeg til et innlegg her for noen dager siden...strenge regler for å bruke sånt vettu:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ja, regn er veldig upraktisk. Ang g-streng refererte jeg til et innlegg her for noen dager siden...strenge regler for å bruke sånt vettu:/

ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det er SÅÅÅ vanvittig herlig med dette været! Har vært på stranda i hele dag, og drar så tidlig som mulig i morgen også. Får jo faktisk en del farge av sola i år også! :o)

Mandag starter barnehagen for de to minste, og eldstejenta er på SFO - da skal jeg nyte sola og varmen, og late meg på stranda hver dag! Må jo gjøre det så lenge det varer!

Jeg er storfornøyd med sommeren! Men så er jeg skapt for varme forhold også, da... trives best når temperaturen ligger oppunder 30 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...