Gå til innhold

Ja, det hjelper mye å true...


Luska

Anbefalte innlegg

Prata akkurat med mannen min. Han skal på fest i kveld, og i morgen skal vi i barnebursdag i familien. Grunnet tidligere _meget_ dårlige erfaringer med dette (blitt så drita at han ikke har orket å bli med i selskap dagen etter), ba jeg han ta det rolig i kveld.

"Ellers blir jeg forbanna", sa jeg. "Ja, kunne jo vært interessant å oppleve deg forbanna også..." svarte han da.

Pokker, her hjelper det mye å true da!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde du kunne bli veldig sint, jeg! :)

Hehe, hei du!

Jo, jeg kan bli skikkelig sint jeg. Problemet er at jeg har så lang lunte. Kjempelang faktisk, så det er veldig få som har sett meg skikkelig forbanna. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si at du blir lei deg, og når du blir lei deg vanker det ikke sex på mange mange uker!

(du prøver vel ikke å bli gravid? da er det litt håpløst liksom...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må si at du blir lei deg, og når du blir lei deg vanker det ikke sex på mange mange uker!

(du prøver vel ikke å bli gravid? da er det litt håpløst liksom...)

Hehe, bruker da ikke sex som pressmiddel, det blir for dumt. (og for kjedelig - for meg) ;o)

Forøvrig prøver jeg å bli gravid ja, så det ville uansett vært dumt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hei du!

Jo, jeg kan bli skikkelig sint jeg. Problemet er at jeg har så lang lunte. Kjempelang faktisk, så det er veldig få som har sett meg skikkelig forbanna. :o)

Vi får satse på at mannen din drikker seg helt ned i dag, da, så får han se deg sint i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at mannen din drikker seg helt ned i dag, da, så får han se deg sint i morgen :)

Det verste er vel at jeg ikke hadde blitt sint nok av det heller! *håpløst tilfelle*

Nå er det helga! Hadet bra!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er vel at jeg ikke hadde blitt sint nok av det heller! *håpløst tilfelle*

Nå er det helga! Hadet bra!

:o)

God helg! :)

Snæiks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det verste er vel at jeg ikke hadde blitt sint nok av det heller! *håpløst tilfelle*

Nå er det helga! Hadet bra!

:o)

Sånn er det bare..Jeg skal også på en snurr i kveld,Gubben tar det knusende med ro tror jeg.Skal passe på å ta fra gubben din glasset hvis det blir for mye av det gode jeg Luska.Skal fortelle ham at det holder ikke med brisne sædceller når man skal prøve å få barn...He he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rastafa

Hehe, bruker da ikke sex som pressmiddel, det blir for dumt. (og for kjedelig - for meg) ;o)

Forøvrig prøver jeg å bli gravid ja, så det ville uansett vært dumt! :o)

Hvis dere(du) prøver og bli gravide, så si til han at han bør holde seg hjemme fra fest og fyll inntil du har blitt gravid.Alkohol påvirker den "mannlige" kvaliteten negativt og ungen kan bli skadet(hyperaktiv,autist eller enda verre...).Alkohol kan påvirke dette så lenge som 2.måneder etter siste fest.

Det er faktisk fakta fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere(du) prøver og bli gravide, så si til han at han bør holde seg hjemme fra fest og fyll inntil du har blitt gravid.Alkohol påvirker den "mannlige" kvaliteten negativt og ungen kan bli skadet(hyperaktiv,autist eller enda verre...).Alkohol kan påvirke dette så lenge som 2.måneder etter siste fest.

Det er faktisk fakta fan!

Det der hørtes rimelig hysterisk ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...