Gå til innhold

Taxfree på flyet eller ikke?


Gjest gutt på 22

Anbefalte innlegg

Gjest gutt på 22

Jeg skal til Bulgaria neste torsdag, og har fått taxfreekatalog fra flyselskapet.

Jeg skal kjøpe med no godlukt (Cool Water), men lurer på om det er billigst å kjøpe på flyet (prisgaranti i forhold til prisene på flyplassene) eller i butikker i Bulgaria?

Vet ikke om de har varen en gang i Bulgaria, sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seline

Det pleier faktisk å være billigst på Gardermoen i Norge. Mange utlendinger som går amok i tax-free-avdelingene i Skandinavia. Parfymerier i Bulgaria kan jeg forresten ikke uttale meg om, men tipper det er ca lik pris som på parfymeriene her hjemme. Siden det er en merkevare.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Har opplevd å dra til steder der utvalget av taxfree-varer har vært meeeget begrenset -og hvor jeg selvsagt angret på at jeg ikke bestillte i flyet på veg ned sånn at det ligger klart i flysetetet på veg hjem.

Det er jo veldig praktisk for det du vet du skal ha -og så slipper man å lete og bære:)

Uansett sparer man penger i forhold til dette molbolandet. Lurer på hvorfor jeg bor her når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være sånn at du kan bestille om bord og få det på reisen hjem. Så kan du jo skjekke ut prisen på flyplassen først. Og hvis du skulle bruke opp alle pengene dine på ferien, kan du jo bare dra visa'n. Been there, done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...