Gå til innhold

Lagre automatisk i Outlook Express?


bodilb

Anbefalte innlegg

En venn har Office 97 og den outlook express som fulgte med da han kjøpte maskina.

Han mener at Outlook Express har lagret kopier av alle meldingene hans (mange MB), og at han ikke får slettet dette uten å avinstallere. (Det slettes fra slettede elementer, men det beholdes altså en kopi et annet sted).

Dette kan vel ikke være riktig?

Hva heter mappa det lagres i i tilfelle?

Har ikke tilgang til hans maskin nå.

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke helt sikker på om jeg forsto dette rett, og heller ikke om det er helt likt, men jeg gjør et forsøk på å svare deg...

Under Tools > Options og arkfanen Other har du noe som heter AutoArchive. Der skal det komme opp et lite vindu hvor du bl.a finner stien til mappen for arkivering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om jeg forsto dette rett, og heller ikke om det er helt likt, men jeg gjør et forsøk på å svare deg...

Under Tools > Options og arkfanen Other har du noe som heter AutoArchive. Der skal det komme opp et lite vindu hvor du bl.a finner stien til mappen for arkivering.

Da finner jeg folders.dbx.

Hvordan får jeg tømt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...