Gjest Er det mulig å gjøre noe med det? Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Heisann! Vet ikke om dette er et utbredt problem, men jeg er ei jente på 19 som har komplekser for ryggen min. Ryggsøylen er godt synlig, og ikke like godt "gjemt" som hos de fleste andre. Særlig på midtre del av ryggen stikker søylen ut.Dette ser nesten litt sykelig ut, og jeg kvier meg for å gå med bar rygg eller i bikini. Har fått høre at det sikkert er fordi jeg er for tynn, men tror ikke dette er tilfelle. Riktignok trener jeg mye, og er slank/tynn, men ribbeina er f.eks ikke synlige. En kiropraktor jeg rådførte meg med, mente det kunne ha noe med at jeg hadde for sterke magemuskler i forhold til styrken i ryggen, slik at ryggsøylen "bøyer" seg...? Er det andre her som har vært borti noe lignende? Kan ryggen evt. være feilbelastet eller skjev? Alle seriøse synspunkter mottas med takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.