Gå til innhold

Musa er visst kaputt...


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Det er sommer og de er late, derfor ingen morsomheter. Skal si deg jeg måtte streve for å få skrevet dette. Må visst åpne musa igjen. Lionn påstår at gamle mus ruster....bare tull. Kanskje litt tregere, men rust...nope.

Tror jeg spørr gubben om hjelp til dette musestyret. Han er så flink med slikt.

Tar'kke faen for det *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    9

  • SierDuDet

    6

  • tigertrollet

    5

  • rufsetufsa

    4

trådløs er best.

Jepp, så lenge man har ekstra batteri når de er oppbrukt, kjipt når man blir uten mus en lørdags kveld f. eks. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så lenge man har ekstra batteri når de er oppbrukt, kjipt når man blir uten mus en lørdags kveld f. eks. :-)

Hvor lenge varer batteriene i en sånn mus?

Har tråløs mus og tastatur for første gang, men aner jo ikke hvor lenge batteriet holder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer batteriene i en sånn mus?

Har tråløs mus og tastatur for første gang, men aner jo ikke hvor lenge batteriet holder?

Jeg husker ikke helt men det er ikke ofte jeg skifter, sånn ca. 4-6 mnd. og da har vi vært 5 om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge varer batteriene i en sånn mus?

Har tråløs mus og tastatur for første gang, men aner jo ikke hvor lenge batteriet holder?

musa sier ifra sjøl..når den trenger nye..enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

musa sier ifra sjøl..når den trenger nye..enkelt og greit.

Det sier seg selv, men det jeg lurte på var hvor lenge batteriene holdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det sier seg selv, men det jeg lurte på var hvor lenge batteriene holdt.

En hel evighet, jeg hadde mine et halvt år, og da var de ikke slutt enda da jeg solgte til fordel for optisk mus. Jeg lurer på hva den røde lampa i den nye optiske musa mi trekker av strøm. Andre sier det spørs på batterikvaliteten, de nye Panasonic Powermax 3 som jeg har kom best i test på kapasitet her om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel evighet, jeg hadde mine et halvt år, og da var de ikke slutt enda da jeg solgte til fordel for optisk mus. Jeg lurer på hva den røde lampa i den nye optiske musa mi trekker av strøm. Andre sier det spørs på batterikvaliteten, de nye Panasonic Powermax 3 som jeg har kom best i test på kapasitet her om dagen...

Hva er optisk mus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Inni musen er det noen hjul. At den er treg skyldes sannsynligvis er det har lagt seg et belegg av skitt på disse hjulene. Fjern denne skitten og musen blir som ny igjen. Skitten ligger oftest som ei "stripe" langs midten av hjulene.

Altman er inne på noe som er viktig, løs opp skittstripa med en kutips med sprit på, og bruk en fyrtstikk å skrape med. Ikke metall, riper i hjulene skaper lugging. Ellers har vi muserensebørste, en stor kule med børster og langt håndtak som man snurrer fort nedi der kula sitter. Like bra med fyrstikk.

Håper alle skjønner at vi ikke snakker om kvinnelig anatomi nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hva er optisk mus?

Mus uten kule, bare en lampe og optisk lesere under som ser på underlaget og vet når, hvor fort og i hvlken retning du beveger den. Uhyre presis og ingen bevelige greier under, men kan bli skitten den og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

En hel evighet, jeg hadde mine et halvt år, og da var de ikke slutt enda da jeg solgte til fordel for optisk mus. Jeg lurer på hva den røde lampa i den nye optiske musa mi trekker av strøm. Andre sier det spørs på batterikvaliteten, de nye Panasonic Powermax 3 som jeg har kom best i test på kapasitet her om dagen...

Har hatt Logitech Cordless Desktop Optical i omtrent ti måneder. Har aldri byttet batteri i tastaturet, men har byttet i musa to-tre ganger. Syns å huske at jeg byttet batterier like ofte i den trådløse Logitech-musa jeg hadde før. Jeg bruker PC _mye_.

Liker nå Trackball best, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har hatt Logitech Cordless Desktop Optical i omtrent ti måneder. Har aldri byttet batteri i tastaturet, men har byttet i musa to-tre ganger. Syns å huske at jeg byttet batterier like ofte i den trådløse Logitech-musa jeg hadde før. Jeg bruker PC _mye_.

Liker nå Trackball best, jeg da...

Interessant, spørs vel hviken kvalitet av batterier du har brukt, jeg har funnet ut med en GPS enhet jeg har at noen batterityper holder bare halvparten så lenge, og selvsagt er de bare halvparten så dyre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...