Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

25

• carma

4

• Melaisa

3

• jacob

2

Mest aktive i denne tråden

Hepp, hepp fra meg også! :-) Denne gangen gratulerte jeg deg vel på riktig dag? ;-)

Du får feire så det holder, selv skal jeg ut og drikke meg full i dag, for å feire 11 års bryllupsdag.

Takk :)

Forrige gang var det altman som kjedet seg litt for mye - men jeg klager ikke - 2 bursdager på ett år og bare ett år eldre. Sånt skal man ikke klage på.

Ha en fin kveld du også.

Håper familien din tar godt vare på deg i dag! Gratulerer! :-)

Det har de gjort. Jenny er riktignok på hyttetur, men Julie sa at i dag kunne jeg bare glemme at hun skulle gå ut å leke. Jeg hadde bursdag og hun skulle være sammen med meg.

Det har hun vært - og i hele dag har hun puslet rundt meg ;)

Annonse

Gratulerer så mye, kjære deg!! Måtte du bli ordentlig bortskjemt på i dag...

Det kom forresten ikke som noen bombe at du er Løve ;-)

*klem, smask, klem, smask*

Takk.

Nei, det gjorde det vel ikke. Hvis man tror på stjernetegn så har jeg blitt fortalt at jeg har en utfordrende kombinasjon - løve med acendant i vekten.

En konfronterende diplomat - ikke rart det går til helvete ;)

*suss*

Det ryktes at du også har feiret for noen dager siden, så gratulasjonen sender jeg tilbake.

I år var det bare så vidt jeg husket at jeg hadde bursdag ... det er kanskje bare sånn det blir ...?

Det er slik det blir. Jeg feiret dagen med karbonade og brødskive- og en øl.

Fikke en gave. Hvor mange fikk du?

Det er slik det blir. Jeg feiret dagen med karbonade og brødskive- og en øl.

Fikke en gave. Hvor mange fikk du?

2.

Fra sambis og jentene og fra foreldrene mine.

Søsteren min var her nettopp på besøk, men jeg klarte å overbevise henne om at når man er 36 så trenger man ikke gaver, bare god mat og godt selskap - og det behøver ikke engang være bursdag for å kunne hygge seg med det. Jeg er tilfreds med at hun hørte på meg.

Men jeg setter pris på at folk husker det da :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...