Gå til innhold

herregud jenter...


vilde

Anbefalte innlegg

Leser og hører at mange jenter faker orgasme...hvorfor i huleste gjør dere det??? Hvis typen ikke gir deg orgasme bør han vel få vite det, sånn at han evt. kan forbedre seg? Er det meningen at han skal føle seg som Mr.Lover når han egentlig ikke duger? Typen min har iblant fått så øra flagrer dersom sexen har vært for dårlig, har kanskje tatt litt for hardt i ja... Men dere kan vel i det minste være ærlige og si f.eks. "det var deilig, men hadde du gjort sånn og sånn ville det vært enda bedre"...????Eller hva?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Helt enig med deg! Min mann gir meg orgasme hver gang vi har sex og det er jo for at jeg har gitt besjed om hvordan jeg liker det og for at jeg hjalp han på vei i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Vet ikke om det er så vanlig å fake egentlig eller om det er en myte?

Enig med deg; ser ikke poenget da det bare går utover en selv.

Kunne iallefall ikke ramle meg inn å gjøre det selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Typen min har iblant fått så øra flagrer dersom sexen har vært for dårlig"

Deg hadde jeg dumpa jævla fort.

Ellers er jeg enig med deg når det gjelder fake-jenter...

..men de har jeg selvsagt aldri vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Typen min har iblant fått så øra flagrer dersom sexen har vært for dårlig"

Deg hadde jeg dumpa jævla fort.

Ellers er jeg enig med deg når det gjelder fake-jenter...

..men de har jeg selvsagt aldri vært borti.

det kan du vel eg. ikke vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er relativt vanlig blant unge jenter, dessverre. Ihvertfall de par-tre første årene av "karrieren".

:)

Uten at det lå noen hentydning til at det er ensbetydende med at jenter du har vært sammen med har gjort det, altså..

Bare så jeg ikke får deg på nakken, her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at det lå noen hentydning til at det er ensbetydende med at jenter du har vært sammen med har gjort det, altså..

Bare så jeg ikke får deg på nakken, her:)

Jeg tror faktisk ikke at jeg har vært uheldig med damene på det området, men så er det da heller ikke alle som har fått orgasme til enhver tid.

De som har fått det stoler jeg på, og vi har ofte hatt god kommunikasjon, samt at de har delt mitt syn på at det med faking er lattelig og går bare ut over jentene selv.

Dette gjelder de jeg har hatt sex med flere ganger, og hva ONSene som jeg ikke har kjent har gjort, det aner jeg ikke, men driter forsåvidt også i...

Their loss...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke at jeg har vært uheldig med damene på det området, men så er det da heller ikke alle som har fått orgasme til enhver tid.

De som har fått det stoler jeg på, og vi har ofte hatt god kommunikasjon, samt at de har delt mitt syn på at det med faking er lattelig og går bare ut over jentene selv.

Dette gjelder de jeg har hatt sex med flere ganger, og hva ONSene som jeg ikke har kjent har gjort, det aner jeg ikke, men driter forsåvidt også i...

Their loss...

:)

Jepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så vanlig å fake egentlig eller om det er en myte?

Enig med deg; ser ikke poenget da det bare går utover en selv.

Kunne iallefall ikke ramle meg inn å gjøre det selv:)

Ja, hvis han ikke klarer å hjelpe dama til en orgasme, skal han ikke få tro at han har vært flink i senga. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aldri fatta det derre sms-språket.

Det er direkte pinlig at voksne mennesker faktisk skriver sånn.

ojsann...det var visst bare forkortelsen eg. du ikke forsto!!??

Det er ikke sms språk det da. En helt vanlig forkortelse er det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...