Gå til innhold

Zirine og MsSohpie


Gjest enda litt anonym

Anbefalte innlegg

Gjest enda litt anonym

Jeg tør ikke melde meg inn i den dolsiden enda, men har lyst å se bilder av dere. Kan dere sende eller gi adressen til hjemmesiden hvis dere eller noen andre har?

Gratulerer med bursdagen Zirine. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helvetes idiot.

Tror du ikke at samtlige her gjerne skulle sett bilder av de som ligger på siden der?

Enten sender du et bilde av deg selv til basse sånn at du får passord, eller så får du ikke tilgang til siden. Enkelt og greit.

Det er trossalt ikke sikkert at alle her vil at anonyme folk skal kunne beskue bilder av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes idiot.

Tror du ikke at samtlige her gjerne skulle sett bilder av de som ligger på siden der?

Enten sender du et bilde av deg selv til basse sånn at du får passord, eller så får du ikke tilgang til siden. Enkelt og greit.

Det er trossalt ikke sikkert at alle her vil at anonyme folk skal kunne beskue bilder av dem.

Så så. Ikke så sinna, nå... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, makan til dumhet...

Håper ikke det var deg jeg skjelte ut nå, altså :)

Selvfølgelig ikke. Jeg hadde turt å bruke nicket mitt.

I tillegg er jeg ikke så dum... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke. Jeg hadde turt å bruke nicket mitt.

I tillegg er jeg ikke så dum... :-)

Det var det jeg trodde at du ikke var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble 36. Og bilde - hvorfor skal du ha bilde når jeg kan fortelle deg hvordan jeg ser ut.

Jeg er 176 har langt lyst hår og veier 56 kilo - mange har sagt at jeg minner om Cameron Diaz Så vakker at du antagelig ikke fikser et bilde.

*hoste litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg hjemmeside og ikke ligger jeg ute på noe Dol-galleri, men jeg kan jo fortelle at jeg er litt høyere, litt slankere, litt blondere og har selvfølgelig litt lengere hår enn Zirine.

Gode venner kaller meg Barbie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg hjemmeside og ikke ligger jeg ute på noe Dol-galleri, men jeg kan jo fortelle at jeg er litt høyere, litt slankere, litt blondere og har selvfølgelig litt lengere hår enn Zirine.

Gode venner kaller meg Barbie!

Selvfølgelig

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg hjemmeside og ikke ligger jeg ute på noe Dol-galleri, men jeg kan jo fortelle at jeg er litt høyere, litt slankere, litt blondere og har selvfølgelig litt lengere hår enn Zirine.

Gode venner kaller meg Barbie!

Sånn apropos ingenting - eller, forresten, det har jo LITT relevans, da:

Har du forsøkt med knallrødt? Hår, altså? Så ei på byen i går, og det var knalltøft! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos ingenting - eller, forresten, det har jo LITT relevans, da:

Har du forsøkt med knallrødt? Hår, altså? Så ei på byen i går, og det var knalltøft! :o)

....en guling med knallrødt hår...??

Tror ikke det nei;-)

Faen, nå tordner det her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....en guling med knallrødt hår...??

Tror ikke det nei;-)

Faen, nå tordner det her....

Joda, det var knall! Krever litt av klippen, da.

Ikke no' brak her - men det har regna hele dagen. Kjenner dere noe til de voldsomme tordenværene som rammer den bløde kyststribe i blant? For langt inn i fjorden, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det var knall! Krever litt av klippen, da.

Ikke no' brak her - men det har regna hele dagen. Kjenner dere noe til de voldsomme tordenværene som rammer den bløde kyststribe i blant? For langt inn i fjorden, kanskje?

....joda, det rister og braker godt her inni fjorden hos oss også fra tid til annen. Og med hytte i Risør så får vi så det holder;-)

....tror jeg holder meg til "dark rich brown" fra Clairol jeg.....ække så eksprimentell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....joda, det rister og braker godt her inni fjorden hos oss også fra tid til annen. Og med hytte i Risør så får vi så det holder;-)

....tror jeg holder meg til "dark rich brown" fra Clairol jeg.....ække så eksprimentell!

*flire*

Nei, dersom du er like gammel som Z er det jo nummeret før blå glansvask.. (skjønt, den dama er jo VIRKELIG eksperimentell når det gjelder hår!).

Det der med tordenværet er nesten litt skummelt for en innlandskrabbe som meg, serr'u. Har ikke sånt inne i kornbygdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...