Gå til innhold

Lion


Singularity

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    18

  • Singularity

    16

  • Amiga

    9

  • SierDuDet

    6

Mest aktive i denne tråden

Du har ekstrem kontrol, det skal du ha! :)

Nå er det faen skjæra meg ikke lenge før jeg leser her at jeg skal gratulere en eller annen kompis med dagen..

Du har nå oversikt som ingen andre, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun takker og gir deg en liten suss på kinnet.

Si meg: Noterer du ned alle bursdager? Og hvordan visste du at hun hadde bursdag i dag? Har noen sladret? Hadde vært morsomt å se dolmappa di.

Nye tips til mappa di: Min svigermor har også bursdag i dag. Min samboer hadde for to dager siden. Min bursdag kan du vel. Min yngste datter har 6. mars. Min mormor har 14. mars (eller var det 15.) Når har du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun takker og gir deg en liten suss på kinnet.

Si meg: Noterer du ned alle bursdager? Og hvordan visste du at hun hadde bursdag i dag? Har noen sladret? Hadde vært morsomt å se dolmappa di.

Nye tips til mappa di: Min svigermor har også bursdag i dag. Min samboer hadde for to dager siden. Min bursdag kan du vel. Min yngste datter har 6. mars. Min mormor har 14. mars (eller var det 15.) Når har du forresten?

Siste dagen i august! Ikke lenge til, det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dagen i august! Ikke lenge til, det..

Ok.

Ja, du har vel også et ganske oppegående dol-arkiv, men jeg tror sing slår deg på målstreken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun takker og gir deg en liten suss på kinnet.

Si meg: Noterer du ned alle bursdager? Og hvordan visste du at hun hadde bursdag i dag? Har noen sladret? Hadde vært morsomt å se dolmappa di.

Nye tips til mappa di: Min svigermor har også bursdag i dag. Min samboer hadde for to dager siden. Min bursdag kan du vel. Min yngste datter har 6. mars. Min mormor har 14. mars (eller var det 15.) Når har du forresten?

Du får gratulere Vilde fra meg også da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Ja, du har vel også et ganske oppegående dol-arkiv, men jeg tror sing slår deg på målstreken.

Vet du når libra har bursdag da? Jeg vet jo at hun er vekt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun takker og gir deg en liten suss på kinnet.

Si meg: Noterer du ned alle bursdager? Og hvordan visste du at hun hadde bursdag i dag? Har noen sladret? Hadde vært morsomt å se dolmappa di.

Nye tips til mappa di: Min svigermor har også bursdag i dag. Min samboer hadde for to dager siden. Min bursdag kan du vel. Min yngste datter har 6. mars. Min mormor har 14. mars (eller var det 15.) Når har du forresten?

Hvorfor begynner jeg alltid å sy i siste liten?

Kan du utsette besøket litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun takker og gir deg en liten suss på kinnet.

Si meg: Noterer du ned alle bursdager? Og hvordan visste du at hun hadde bursdag i dag? Har noen sladret? Hadde vært morsomt å se dolmappa di.

Nye tips til mappa di: Min svigermor har også bursdag i dag. Min samboer hadde for to dager siden. Min bursdag kan du vel. Min yngste datter har 6. mars. Min mormor har 14. mars (eller var det 15.) Når har du forresten?

Jeg noterer normalt bare fødselsdager til DOLere/Ranglere på listen min :-)

Tidlig i sommer var det en annen liten debatt om fødselsdager og oversikt (tror det var når jeg gratulerte Anker). Da spurte Zirine meg om jeg visste hennes, og etter å ha oppgitt den ble jeg gjort oppmerksom på at din eldste datter også fylte år samme dag.

Så da gjorde jeg et lite unntak og noterte det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ekstrem kontrol, det skal du ha! :)

Nå er det faen skjæra meg ikke lenge før jeg leser her at jeg skal gratulere en eller annen kompis med dagen..

Du har nå oversikt som ingen andre, også :)

Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde komme i selskapet!

Avstanden er nok for stor. Men hadde vært hyggelig å truffet deg og Lion en gang :-)

Har det forresten blitt noe treff med Liza der borte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg noterer normalt bare fødselsdager til DOLere/Ranglere på listen min :-)

Tidlig i sommer var det en annen liten debatt om fødselsdager og oversikt (tror det var når jeg gratulerte Anker). Da spurte Zirine meg om jeg visste hennes, og etter å ha oppgitt den ble jeg gjort oppmerksom på at din eldste datter også fylte år samme dag.

Så da gjorde jeg et lite unntak og noterte det :-)

Hvor gammel blir du 31. aug? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...