Gå til innhold

får ikke orgasme!!!


fishbone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er ikke alle som oppnår orgasme ved penetrering!Oralt og vibrator går en høy gang her i huset!

=o)

Som jeg skulle ha sagt det selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å få en til å slikke deg? Eller vibrator? Du må i hvert fall ikke tenke for hardt på at du må ha orgasme, prøv heller å slappe av og tenk på noe som du blir opphisset av! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke alle som oppnår orgasme ved penetrering!Oralt og vibrator går en høy gang her i huset!

=o)

Mens vi prater om det.... Har aldri forsøkt å gi ei jente orgasme ved slikking.... (Vel, har hatt partner som synest oralt er ekkelt!) Et par spørsmål.

Er det viktig å holde rytmen, eller bør man improvisere villt ? Kanskje leke litt i begynnelsen, men "kjøre taktfast" mot slutten ?

Det er jo vanlig at klitoris trekker seg tilbake når orgasmens tid nermer seg, hva bør man gjøre da ? kjøre på som normalt eller slappe av litt ?

Just want to please.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Mens vi prater om det.... Har aldri forsøkt å gi ei jente orgasme ved slikking.... (Vel, har hatt partner som synest oralt er ekkelt!) Et par spørsmål.

Er det viktig å holde rytmen, eller bør man improvisere villt ? Kanskje leke litt i begynnelsen, men "kjøre taktfast" mot slutten ?

Det er jo vanlig at klitoris trekker seg tilbake når orgasmens tid nermer seg, hva bør man gjøre da ? kjøre på som normalt eller slappe av litt ?

Just want to please.....

Slapper du av uteblir orgasmen,viktig med tempo etterhvert som toppen nærmer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk musklene dine. Musklene i og rundt skjeden altså. Prøv å spenne musklene i bena også, og vri deg litt frem og tilbake, len deg litt bakover o.l. Finn ut på den måten hvor "midt i blinken" sitter. Dersom partneren din klarer det, så kan han prøve å stimulere klitoris samtidig som han er inne i deg. Prøv å ligge ansikt mot ansikt, på siden. Da er det lett å få til, siden han da har armen fri:-)

Det nytter iallefall ikke å være helt "slapp og pudding" i underlivet under sex for meg. Da kan jeg bare glane langt etter noen orgasme. Jeg må bruke musklene i skjeden aktivt for å "få det til". Og det er slett ingen ulempe for partneren din, tvertimot ser det ut til at gutta nyter det storveis! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gi noe mere info, fortell om deg selv og din situasjon.

Hvor gammel er du?

Pruker du p piller?

blir Du opphisset men ikke "når" fram til orgasme?

Er du deprimert?

Er du syk?

Glem vibrator den kan gjøre det værre senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gi noe mere info, fortell om deg selv og din situasjon.

Hvor gammel er du?

Pruker du p piller?

blir Du opphisset men ikke "når" fram til orgasme?

Er du deprimert?

Er du syk?

Glem vibrator den kan gjøre det værre senere i livet.

Jeg er faktisk helt normal! snart 19,går på p-piller.

Av og til må jeg jo bare si stopp for det blir for mye av det gode, men det er da ikke noen veldig god følelse.Bare at han blir for ivrig..

Men jeg beskymrer meg egentlig ikke over det så veldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk musklene dine. Musklene i og rundt skjeden altså. Prøv å spenne musklene i bena også, og vri deg litt frem og tilbake, len deg litt bakover o.l. Finn ut på den måten hvor "midt i blinken" sitter. Dersom partneren din klarer det, så kan han prøve å stimulere klitoris samtidig som han er inne i deg. Prøv å ligge ansikt mot ansikt, på siden. Da er det lett å få til, siden han da har armen fri:-)

Det nytter iallefall ikke å være helt "slapp og pudding" i underlivet under sex for meg. Da kan jeg bare glane langt etter noen orgasme. Jeg må bruke musklene i skjeden aktivt for å "få det til". Og det er slett ingen ulempe for partneren din, tvertimot ser det ut til at gutta nyter det storveis! :-)

ja akuratt dette spurte jeg han om(har ikke type nå)

Jeg spurte om disse musklene, siden jeg aldri har brukt noe sånt, men han sa jeg var såpass trang og fast at jeg ikke trengte å gjøre det..

javell..

Jeg skal gå til innkjøp av vibrator:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å få en til å slikke deg? Eller vibrator? Du må i hvert fall ikke tenke for hardt på at du må ha orgasme, prøv heller å slappe av og tenk på noe som du blir opphisset av! :-)

ja alle har gjort det(og det er deilig, men ikke noe mer)..jeg tror jeg er født uten klitoris..går det an?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja alle har gjort det(og det er deilig, men ikke noe mer)..jeg tror jeg er født uten klitoris..går det an?=)

Nei det tror jeg ikke, gi ikke opp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja akuratt dette spurte jeg han om(har ikke type nå)

Jeg spurte om disse musklene, siden jeg aldri har brukt noe sånt, men han sa jeg var såpass trang og fast at jeg ikke trengte å gjøre det..

javell..

Jeg skal gå til innkjøp av vibrator:)

Det var utifra HANS oppfatning han svarte på det, da! :-) Det var vel ikke det du spurte om? Jeg snakker om deg, jeg. Du er jente, ikke sant?

Det er for din skyld og for å oppnå orgasme hos deg selv du skal bruke de nevnte musklene, men som en hyggelig bieffekt kan man nevne at mange menn liker det også.

Jeg kan selvsagt ikke svare for alle andre jenter/kvinner, men for meg er det komplett umulig å få noe som helst orgasme uten bruk av musklene i skjeden og bena. Du får skrive et nytt innlegg og spørre den almenne hopen av kvinner her inne :-)

Kanskje jeg er litt UNORMAL!?? *he-he* Jeg har faktisk aldri tenkt på å spørre venninner om akkurat det..."Si meg, Sofie, bruker du...øh...musklene...øh..du vet..der nede når..øh.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...