Lillelurven Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Gratulerer med dagen. Du blir bare vakrere og vakrere nå. Dumt det ikke klaffa å treffes, skulle vært alene uten familie flere dager jeg. Men, vokt deg, jeg kommer å drar deg med en gang i oktober. Da er det på tide med nok en husmorferie:-) Sleng 10.- på et norgesglass fram til da! Håper du hadde en fin bursdag, med vanvittig god mat, og presanger som du lenge har siklet etter. 0 Siter
Zirine Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Takk. Du tar hardt i, men jeg takker og sier meg fornøyd med uttalelsen og vet bedre enn å protestere - det kan jo ende med at du tar tilbake ordene *blunke* Ja, det var skikkelig ergelig, det der Lille, men vi får satse på at det skal gå bedre neste gang. Oktober går fint, så fremt det ikke blir 5 eller 24, da er jeg i arrangemenskomiteen for noen bursdager. Hvis jeg er flink så klarer jeg å spare 20 kr til den tid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.