Gå til innhold

å slette mail


Gjest lura

Anbefalte innlegg

Jeg har Outlook Express. Når man tømmer mappen "slettede elementer" er da disse mailene borte for godt? Min mann påstår at mailene fortsatt ligger inne på pcen, og at han lett kan hente de opp igjen? Hvordan er det mulig? Eller bare bløffer han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig det går an med et spesiellt program, men helt sikker er jeg ikke! Er spent på hva ekspertene sier! :-)

*Håper det ikke er mulig* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sletter noe på en pc så sletter du egentlig ingenting. Du bare fjerner det fra innholdregisteret. Det betyr at windows vil skrive over det og da forsvinner det.

Men det er ikke bare bare å hente fram slettet data. Men med rett utstyr og programvare er det ikke umulig. Men det blir verre dersom du har skrevet over de gamle dataene.

Tviler på at han klarer å hente fram dine gamle mailer. Hvorfor skulle han gjøre det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Einaste måtn å slette mail på er å gni puppane mot mailen du vil slette, da vil mailen bli så kåt at han springer vekk fra skjermen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...