Gå til innhold

Vil være alene!!

Anbefalte innlegg

Gjest theactor

jeg vil bare være alene. Helt alene. Uten noen å ta hensyn til. Lage mat til. Vaske klær for. Bare være her. Bare meg. Kunne drikke øl fra morgen til kveld. Gjøre det jeg føler for.

Men jeg er jo ikke det. Har samboer. To barn. til og med hund. Er vel egentlig kjempe heldig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67025-vil-v%C3%A6re-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kasiopeia

Du er ikke alene om å ha det sånn. Min familiesituasjon er vel temmelig lik din, men du verden hvor godt det hadde vært og vært helt alene. Men når man har vært alene en periode melder savnet seg. Jeg vil være sammen med familien min, men samtidig orker jeg ikke. Vil være alene, men vil det ikke likevel. Dilemma. Jo, vi er nok heldige, men likevel har vi innimellom behov for å være alene. Det synes jeg vi skal innvilge oss-dersom det er mulig.

Hm..dette ble kanskje litt klønete skrevet, men jeg kjente meg bare så alt for godt igjen. Jeg pleier å stikke meg bort etter leggetid til barna. Og innimellom en helg helt for meg selv. Det hjelper. Håper du kan finne en måte å slappe litt av på alene samtidig som barna dine ser deg innimellom. Det fortjener du.

Skjønner du hva jeg mener....?

*stor klem dersom du vil ha

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67025-vil-v%C3%A6re-alene/#findComment-308353
Del på andre sider

Gjest theactor

Du er ikke alene om å ha det sånn. Min familiesituasjon er vel temmelig lik din, men du verden hvor godt det hadde vært og vært helt alene. Men når man har vært alene en periode melder savnet seg. Jeg vil være sammen med familien min, men samtidig orker jeg ikke. Vil være alene, men vil det ikke likevel. Dilemma. Jo, vi er nok heldige, men likevel har vi innimellom behov for å være alene. Det synes jeg vi skal innvilge oss-dersom det er mulig.

Hm..dette ble kanskje litt klønete skrevet, men jeg kjente meg bare så alt for godt igjen. Jeg pleier å stikke meg bort etter leggetid til barna. Og innimellom en helg helt for meg selv. Det hjelper. Håper du kan finne en måte å slappe litt av på alene samtidig som barna dine ser deg innimellom. Det fortjener du.

Skjønner du hva jeg mener....?

*stor klem dersom du vil ha

Takker for svar :)

Du forstår meg litt du og det er bra. Det blir liksom sånn at når barna har lagt seg mister jeg alle krefter og det eneste jeg ønsker er å kunne sitte apatisk resten av kvelden/natten og drikke litt og bare ikke gjøre noe. Men det bor jo en samboer her jo! Og han krever nesten like mye oppmerksomhet som de små. Av og til mer...

Jeg har ikke lyst å gå på besøk til noen, ikke lyst å få besøk, ikke lyst å snakke i telefonen. For det eneste som hjelper mot den grusomme smerten er å drikke. Å da må jeg være alene for ellers begynner folk og spørre og synes det er tull å drikke sprit f.eks en søndagskveld. Det skjønner jeg jo...men det er godt å kunne legge seg, såpass breuset at kroppen sovner av seg selv.

Prøver å forklare litt, men det er rart, det kommer ikke på papiret slik jeg mener likevel nei.

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67025-vil-v%C3%A6re-alene/#findComment-309143
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...