Gå til innhold

Ta sjansen - lettere sjokkert...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Ta sjansen går på tv nå, sikkert i reprise.

Jeg husker fra jeg var liten at det her var et av de store høydepunkene på sommern. Det var jo dritkult, og et program for oss unga...

Nå satt jeg og spiste mens det rulla og gikk i bakgrunn og lettere sjokkert ble jeg av godeste Jon Hervig Carlsen sine vitser.

Det første jeg la merke til var en kommentar fra Hervig Carlsen sin side, og den var noe på kanten, men jeg forklarte den med at jeg tenkte litt koffert..

Det dreide seg om en syklende jente som var på drikkelag, og han slo en spøk når hun skulle sykle over den saken de sykler over og tryner ut i vannet, om at det var en viss fare for at dama blir våt. Og rett etter at han kommenterte at det var en fare for at dama kunne bli våt, så sa han raskt: "hun skal altså gifte seg.. hehe..".

Tenkte at det der var jeg som tenkte koffert, selv om jeg var noe i tvil for måten han sa det på var noe drøy..

Så var det en som ikke var til å misforstå når hun Sjelbred-dama padla... Da var det en limrick som gikk som følger (husker ikke nøyaktig, men poenget ser dere..): En padlende dame fra Krusa, ble jævla våt i.. ops, nei, sa han og tok seg inn...

Denne var ikke til å misforstå..

Hmm trodde dette var et program for den yngre garden, jeg, men jeg har kanskje misforstått?

Han var sikkert full igjen...

...noe som jo for øvrig heller ikke tar seg ut i et sånt show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta sjansen var moro for 20 år siden.

Men at Herwig Carlsen har slike vitser gir meg jo faktisk en grunn til å begynne å se på det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta sjansen var moro for 20 år siden.

Men at Herwig Carlsen har slike vitser gir meg jo faktisk en grunn til å begynne å se på det igjen.

Han var bare full.

Sett han ute mange ganger, og han er fortsatt 18 år i hue! :)

Ikke det at det er noen skam, altså, men jeg føler vel ikke at vitser som går på våthet i diverse mus, egner seg for barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet da det gammle far!!=o)

Men er du ikke enig?

Jeg syntes faktisk det hele var usmakelig...

Et program som jeg regner på lik linje med barne tv, og han rødhårede fjompen sang og sto i med masse unger til stede...

Jeg synes helt seriøst at den var drøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var bare full.

Sett han ute mange ganger, og han er fortsatt 18 år i hue! :)

Ikke det at det er noen skam, altså, men jeg føler vel ikke at vitser som går på våthet i diverse mus, egner seg for barn...

Joda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.

Da liker jeg han bedre når han snakker om at enkelte skiskytere er blitt gode til å skyte fordi de jobber som grensevakter og har blitt noen jævler til å skyte flyktninger.

Det var bra humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da liker jeg han bedre når han snakker om at enkelte skiskytere er blitt gode til å skyte fordi de jobber som grensevakter og har blitt noen jævler til å skyte flyktninger.

Det var bra humor!

Jge liker bedre sånn kuk og fitte-humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Jeg var der en del av showet i år og husker godt en jentegjeng fra Bodø som kjørte i en båt de kallte for Bollemusa. Reagerte faktisk på hvor mange vitser Herwig Carlsen fikk ut av denne ekvipasjen. "våte i trusa" var bare én av mange rim.

Det var litt i overkant kan man si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble mest sjokka over han som var kledd i pels!!!

Det var til og med to av dem.

Merkelige mennesker.

Jeg likte for øvrig de i pels. Det er trossalt helt greit å psyke ned disse dyreaktivistene en smule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Jeg var der en del av showet i år og husker godt en jentegjeng fra Bodø som kjørte i en båt de kallte for Bollemusa. Reagerte faktisk på hvor mange vitser Herwig Carlsen fikk ut av denne ekvipasjen. "våte i trusa" var bare én av mange rim.

Det var litt i overkant kan man si:)

Han er kronisk drita og dersom dette showet ble gjort på en lørdag så var han garantert i bakrus etter fredagens kule.

Han er innom det lokale utestedet i ny og ne, og han er hyggelig han, draget på damene harn visst også, men han bør kanskje vite når han kan spøke om hva.

Synes selv spøker om våte mus blir litt drøyt på noe som egentlig er underholdning for unga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kronisk drita og dersom dette showet ble gjort på en lørdag så var han garantert i bakrus etter fredagens kule.

Han er innom det lokale utestedet i ny og ne, og han er hyggelig han, draget på damene harn visst også, men han bør kanskje vite når han kan spøke om hva.

Synes selv spøker om våte mus blir litt drøyt på noe som egentlig er underholdning for unga..

Det var St.Hansaften (søndag) i år, så han hadde vel vært utpå en tur på lørdagen da:)

Visste forøvrig ikke at han var glad i en dram. Men det vet jo du. Så da er det vel sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var St.Hansaften (søndag) i år, så han hadde vel vært utpå en tur på lørdagen da:)

Visste forøvrig ikke at han var glad i en dram. Men det vet jo du. Så da er det vel sånn.

Alle vet da det.. han og hans sportkollegaer har i tide og utide stått fra i Se og Hør med de mest utrolige historier fra deres kommentator turer med NRK sporten..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet da det.. han og hans sportkollegaer har i tide og utide stått fra i Se og Hør med de mest utrolige historier fra deres kommentator turer med NRK sporten..:)

...og nå vet jeg det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå vet jeg det:)

Jupp :)

Det er jo mulig han har roet seg med årene, selv om han er i form når han er ute.

Men det er sånn det skal være. Man skal ha det gøy selv om man er 50 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...