Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Gjest nattsvart

Anbefalte innlegg

Gjest nattsvart

Min psykiater har vært på ferie i 6 uker, og jeg trenger han desperat.Som erstatning fikk jeg for noen dager siden time hos en mann med spesielle evner. Jeg skulle lære å få kontakt med mine åndelige hjelpere. Syntes det hørtes veldig positivt ut. Jeg lå 2 timer på en benk og fikk veiledning hele tiden. Men hva skjedde? Ingenting. Jeg fikk ikke kontakt med noe som helst.Jeg fikk vite at jeg hadde store blokkeringer imot å ta imot positiv kraft. Veilederen fikk t.o.m.kontakt med sin åndelige hjelper som prøvde å fjerne blokkeringene. Men ingenting hjalp. Kanskje det går bedre neste gang? Jeg tror egentlig ikke det. Jeg er tydeligvis helt uimottagelig for positive krefter. Hva i all verden skal jeg gjøre? Håper noen har gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du skal vente til din psykriater kommer tilbake. For meg, høres det ut som en som utnytter folk som sliter med noe, og er villig til å prøve alt. Men for å se på en annen måte. dersom du virklig tror at dette mennesket kan hjelpe deg med å avlaste dine smerter, så bruk dem. Men for meg, høres det ut som en som vil tjene penger på mensker i nød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Søk hjelp hos proffer, ikke kvakksalvere som det der! Herregud. Du skriver "Jeg fikk vite at jeg hadde store blokkeringer imot å ta imot positiv kraft. "

Selvsagt skylder kvakksalveren på deg! Det er jo ikke hans feil at hokus-pokuset ikke virker på deg......Forbannade juksemaker. Krev tilbake penga og søk profesjonell hjelp neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du høres veldig normal ut. Jeg hadde blitt mer bekymret hvis du fortalte at du hadde sett ånder eller noe annet overnaturlig. Ikke oppsøk kvakksalvere mer, hold deg til psykken din eller andre profesjonelle fagfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest St.Lucia

Jesus sier:Den som ber,han får. Den som leter,han finner. Den som banker på,for han skal det åpnes opp.

Søk Jesus. Han avviser ingen. Han gir deg all den kraft og styrke du trenger! Det er bare å folde hendene og si:"Kom inn i mitt liv", også er han der. Tjen Herren med glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest exorsisten

Prøv igjen.Dersom du aldri har prøvd noe såntfør høres det helt naturlig ut at du ikke fikk til ved første forsøk.Man skal ikke automatisk kimse av alternativ behandling.Mange har hatt stor glede av det.Så ikke gi opp hvis du mener dette kan være noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Jeg klandrer deg ikke for at du forsøkte dette. Man gjør nesten hva som helst når man har det vanskelig og trenger hjelp.Men søk heller hjelp hos jordiske hjelpere - altså vanlige mennesker.Du har sikkert noen gode venner du kan få hjelp og trøst hos.Også smør deg med tålmodighet. Psykiateren din må da snart komme hjem fra ferie hvis h*n allerede har vært borte i 6 uker.Snart er alt i normal gjenge igjen.Vær glad du ikke klarte å innbille deg at du opplevde noe overjordisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus sier:Den som ber,han får. Den som leter,han finner. Den som banker på,for han skal det åpnes opp.

Søk Jesus. Han avviser ingen. Han gir deg all den kraft og styrke du trenger! Det er bare å folde hendene og si:"Kom inn i mitt liv", også er han der. Tjen Herren med glede!

Javel? Hvorfor er det da så mange kristne som har problemer da, da?

Det der løser overhodet ingenting. Våkn opp fra komaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære nattsvart!

Intet menneske kan være uimottagelig for positive krefter såsant h*n er jordisk! Sannsynligvis hadde du 'englevakt' som beskyttet deg mot å bli viklet inn i noe "utenomjordisk" som i beste fall kun ville forvirre et menneske som allerede har mye å bære på.

Søk hjelp hos levende mennesker rundt deg, evt. andre profesjonelle enn din faste psykiater mens han er på ferie. Om du ikke har noen i umiddelbar nærhet du kan kontakte, kan du ringe Kirkens SOS eller andre slike hjelpetelefoner. Det er en nødløsning og hjelper deg nok ikke i lengden, men kanskje kan det hjelpe deg over den verste kneika?

Hva du enn gjør, styr unna denne mannen med spesielle evner. Han kan neppe hjelpe deg.

Her er tlf.nr. til Kirkens SOS døgnåpne telefon: 815 33 300!

Med ønske om snarlig bedring fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest St.Lucia

Javel? Hvorfor er det da så mange kristne som har problemer da, da?

Det der løser overhodet ingenting. Våkn opp fra komaet.

Klart man kan få problemer selvom man er kristen - vi lever jo på jorda blant ondskapen - men Jesus vil alltid hjelpe sine barn gjennom problemene. Man må ta imot Guds hjelp, ikke trygle og be om å få den. Den er alltid tilgjengelig for den som tror.Det er bare å ta imot.Det gjør man på den måten at man takker Gud. En gave du får av et menneske er ikke din før du har tatt imot den.På samme måte er det med Guds gaver.Du må selv ta imot det han rekker til deg - med takksigelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...