Gå til innhold

Alle andre, men ikke oss....


Gjest snø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Kan ikke si jeg ble forundret. Uten på noen måte å forsvare det som skjedde, men det er vel en _grunn_ til at 11. september skjedde akkurat i USA.

Fyttihelsike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koker vel ned til at amerikanerne tror at de er de eneste som giør det riktige, som alltid kjemper for friheten og demokratiet og har de riktige midlene. Delvis er det noe i det, men det utvises en vannvittig arroganse.

USA greide som kjent i forrige måned å få Sikkerhetsrådet til å vedta at amerikanere skulle gis immunitet mot domstolen i ett år framover. Dette grunnet situasjonene som er nå og hvordan de har vært. Når amerikanske myndigheter forsøker å gjøre immuniteten permanent er det bare helt til å spy av. Bare i det hele tatt tenke den tanken sier litt om hvilket syn de har på seg og sitt land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo et veldig kjent USA fenomen det...

Bare ikke alle ser det før de får det inn med tesje (sikter ikke til noen spesielle)

USA skriker om andre land som vil ta verdensherredømme.

Man har da utallige ganger hørt at de som skriker mest om negativitet hos andre, forteller åpent om seg selv og hvordan de selv er og hvordan tankegangen deres er.

Dessuten er de så frekke at de ikke gidder å legge skjul på det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg alltid har sagt! En ynkelig samling patetiske, selvsentrerte, egoistiske og i egne øyner ufeilbarlige jævla svin.

Faen som jeg hater det helvetes Amerika!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...