Gå til innhold

Lionn


manne

Anbefalte innlegg

Har jeg forstått rett om jeg sier at vi begge hadde barnebursdag i dag? Oppførte dine dol'ere seg like bra som mine dol'ere? På min gjesteliste kunne man finne: mettewa, golf, luniflux og picasso. Bjørnhild måtte utebli grunnet syke barn. Av 5 gjester var det altså bare en som ikke hadde vært på DOL før hun ble gjort oppmerksom på det.

Hmmm...vil dette indikere at DOL er større en vi tror eller at jeg ikke har større fantasi enn å føre dol'livet mitt over til det virkelige livet? *tenker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lion hadde bare to dolbarn til utenom sine egne i besøket.

De fire flotteste barna, selvsagt.

Det er nå rart med det...at DOL-barna er de flotteste i verden. Vi mente vel det samme her i Fredrikstad i dag. (Bilder som beviser påstanden kommer i løpet av morgendagen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag hadde bare en doler på besøk i dag. De andre har klnapt nok hørt om dol , men det hindret oss selvsagt ikke i å ha 4 dolbarn tilsammen, og at dolbarna med mor var de siste som viste sitt vakre legeme.

Har du og et bursdagsbarn i dag? Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag hadde bare en doler på besøk i dag. De andre har klnapt nok hørt om dol , men det hindret oss selvsagt ikke i å ha 4 dolbarn tilsammen, og at dolbarna med mor var de siste som viste sitt vakre legeme.

Har du og et bursdagsbarn i dag? Hvem?

Jeg feiret litt på etterskudd. Jacob ble 1 år 8.august. ( http://krakle.com/hansen/jacob.html )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! *s*

(Ekstra koslig siden alle sier at han ligner på sin mor...hehehe)

Jeg syntes også at han var kjempesøt, men jeg har forsåvidt til gode å se en ikke-søt baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! *s*

(Ekstra koslig siden alle sier at han ligner på sin mor...hehehe)

Men jeg er enig i at dere er gale som ventet så lenge med å dra på føden! Da de oppdaget at datteren min kom med føttene først fikk jeg ikke lov til å reise meg opp igjen! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også at han var kjempesøt, men jeg har forsåvidt til gode å se en ikke-søt baby :)

Synd å si det men jeg har sett noen ikkesøte babyer, men sjarmere klarer de likevel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er enig i at dere er gale som ventet så lenge med å dra på føden! Da de oppdaget at datteren min kom med føttene først fikk jeg ikke lov til å reise meg opp igjen! *s*

Når både lege og jordmor hadde sagt at det var knapt bevegelig hodeleie og man brukte 20 timer fra 5 min mellom riene sist er det ikke så rart man tok seg god tid. Denne gangen har jeg fått innvilget ul en av de siste ukene for termin slik at jeg helt sikkert vet hva slags leie lille bille ligger i.

Var det din siste som lå i fotleie? Legen min begynte å snakke om sist at det visstnok var mer vanlig at den etter den i sete-/fotleie også kunne legge seg den veien. *krysser fingre for en helt normal fødsel i slutten av november*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å si det men jeg har sett noen ikkesøte babyer, men sjarmere klarer de likevel! :-)

Men nå har nok du sett flere enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også at han var kjempesøt, men jeg har forsåvidt til gode å se en ikke-søt baby :)

Jeg har også sett en og annen ikke-søt baby...i det verste tilfellet klarte jeg bare å gi kommentar på hvor søt BABYDRESS babyen var ikledd. *oups* (Det skal legges til at denne jenta har vokst seg til å bli en skjønnhet altså!)

Hmmm...satser likevel på at det var en kompliment til Jacob at du syntes han var søt...selv om du enda ikke har sett en ikke-søt... Det kan jo være du som ikke har begrep om skjønnhet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sett en og annen ikke-søt baby...i det verste tilfellet klarte jeg bare å gi kommentar på hvor søt BABYDRESS babyen var ikledd. *oups* (Det skal legges til at denne jenta har vokst seg til å bli en skjønnhet altså!)

Hmmm...satser likevel på at det var en kompliment til Jacob at du syntes han var søt...selv om du enda ikke har sett en ikke-søt... Det kan jo være du som ikke har begrep om skjønnhet... :P

Det var da fælt og folk misforstår det jeg skriver i dag da...

Sikkert min feil, men jeg mente at han var veldig søt! :)

Husk at ikke jeg har sett like mange babyer som det dere baby frelste damene har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt og folk misforstår det jeg skriver i dag da...

Sikkert min feil, men jeg mente at han var veldig søt! :)

Husk at ikke jeg har sett like mange babyer som det dere baby frelste damene har sett.

Misforstår og misforstår...:P

Er selvfølgeig heeeelt enig i at han er søt...en av verdens søteste faktisk. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når både lege og jordmor hadde sagt at det var knapt bevegelig hodeleie og man brukte 20 timer fra 5 min mellom riene sist er det ikke så rart man tok seg god tid. Denne gangen har jeg fått innvilget ul en av de siste ukene for termin slik at jeg helt sikkert vet hva slags leie lille bille ligger i.

Var det din siste som lå i fotleie? Legen min begynte å snakke om sist at det visstnok var mer vanlig at den etter den i sete-/fotleie også kunne legge seg den veien. *krysser fingre for en helt normal fødsel i slutten av november*

Ja det var den siste, jeg hadde gått lenge og gruet meg til setefødsel og ble ganske lettet da de måtte ta keisersnitt!

Men det var ikke noe de fant ut av med en gang, jordmora sa til meg tidlig på natten at hun kunne kjenne en fot, så måtte hun gå og senere ble det røngten for å se om jeg kunne ha setefødsel. Etter flere timer kom hun tilbake,så meg og ble forbanna og lurte på hvorfor de ikke hadde tatt keisersnitt på meg enda, da skulle plutselig 4 leger også kjenne etter om hun virkelig kom med føttene først. Da hadde jeg ligget hele natten med rier og kun 5 cm åpning. *grøss* Steriliserte meg i samme slengen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstår og misforstår...:P

Er selvfølgeig heeeelt enig i at han er søt...en av verdens søteste faktisk. :o)

Jada, han er kjempesøt :)

Men jeg har som sagt ikke sett så grusomt mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var den siste, jeg hadde gått lenge og gruet meg til setefødsel og ble ganske lettet da de måtte ta keisersnitt!

Men det var ikke noe de fant ut av med en gang, jordmora sa til meg tidlig på natten at hun kunne kjenne en fot, så måtte hun gå og senere ble det røngten for å se om jeg kunne ha setefødsel. Etter flere timer kom hun tilbake,så meg og ble forbanna og lurte på hvorfor de ikke hadde tatt keisersnitt på meg enda, da skulle plutselig 4 leger også kjenne etter om hun virkelig kom med føttene først. Da hadde jeg ligget hele natten med rier og kun 5 cm åpning. *grøss* Steriliserte meg i samme slengen! :-)

Har funnet ut at fødsel er noe som ingen har så innmari god peiling på egentlig. Tror de fleste leger og jordmødre går og håper på at en eller annen skal ta styringen og gi kommandoer. Merket det godt under både første og andre fødsel.

Denne gangen er jeg vel nesten som ekspert å regne, så om ingen andre vil si hva som skal skje så skal jeg nok klare å ta styringen selv. Hehehe

...og jeg har ingen planer om å sterilisere meg... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett en og annen ikke-søt baby...i det verste tilfellet klarte jeg bare å gi kommentar på hvor søt BABYDRESS babyen var ikledd. *oups* (Det skal legges til at denne jenta har vokst seg til å bli en skjønnhet altså!)

Hmmm...satser likevel på at det var en kompliment til Jacob at du syntes han var søt...selv om du enda ikke har sett en ikke-søt... Det kan jo være du som ikke har begrep om skjønnhet... :P

Du også? Det er da man tenker febrilsk hva man skal si, jeg har også sett mindre pene babyer som har blitt kjempepene som stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...