Gå til innhold

Aldersforskjell


guru

Anbefalte innlegg

De snakker nok sånn, ja. Men du kan banne på de føler seg jævla bra når de har blitt forsøkt sjekket opp av slike unge, kåte, "svin" :)

Det er alltid morsomt å føle seg attraktiv, på det punktet er alder totalt irrelevant. Poenget er at 25 åringen neppe har stort annet å tiby enn en flott kropp og et sjarmerende smil......og det ække nok for en kvinne som vet hva hun vil ha.....!

...fordi jeg fortjener det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

All erfaring tilsier at viten og kompetanse er noe man erverver seg etter som årene går;-)

En ungbukk på 25 er sikkert vel og bra det, men hvorfor gå for kvantitet når kvalitet er å foretrekker?

Ei berte jeg kjenner gifta seg med en på 23 år fra Tyrkia da hun var 42 selv, da han hadde vært gift i eksakt 3 år, ville han ha skilsmisse, og borte blei'en, men ikke før han hadde fortalt henne sannheten. Gråten hennes hørtes kilometer vekk i fler dager. Jeg sier: var det annet å vente ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei berte jeg kjenner gifta seg med en på 23 år fra Tyrkia da hun var 42 selv, da han hadde vært gift i eksakt 3 år, ville han ha skilsmisse, og borte blei'en, men ikke før han hadde fortalt henne sannheten. Gråten hennes hørtes kilometer vekk i fler dager. Jeg sier: var det annet å vente ?

Man gifter seg ikke med små gutter, de bruker vi, til nød - som leketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Man gifter seg ikke med små gutter, de bruker vi, til nød - som leketøy!

Bare du ikke må tørke tårene + snørra, og skifte bleie på dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje også vennninnesyndromet slår inn: det venninnene ikke liker, blir ikke iverksatt. Synes nesten jeg hører praten på do.... det kåte svinet, også så ung, barnerov, Pampers Up and Go osv...

I min venninneflokk er det ei med kjæreste på 24. Han er ikke bare kjekk å se på (veldig!) men også den av kjærestene/ektemenna som er best til å vaske/rydde, er kjempehyggelig og maser fælt om at de skal få barn. Med andre ord: Et kupp for ei dame på 33. Tror ikke en eneste av oss kunne finne på å si noe stygt om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid morsomt å føle seg attraktiv, på det punktet er alder totalt irrelevant. Poenget er at 25 åringen neppe har stort annet å tiby enn en flott kropp og et sjarmerende smil......og det ække nok for en kvinne som vet hva hun vil ha.....!

...fordi jeg fortjener det;-)

Jeg føler at det er mer enn nok, jeg, men det avhenger selvsagt helt av hva damen er ute etter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...