Gå til innhold

flashbacks

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjempelenge siden jeg har skrevet noe her! Kanskje er det på en måte bra?! har det på mange måter veldig bra om dagen, har faktisk hatt det utrolig bra det siste året!

har betydelige angstproblemer, men kontrollerer de til en viss grad, vurderer faktisk å finne en ok lege, dersom det finnes det i trondheim?? (har nettopp flyttet) og høre om det finnes noen medisin som kanskje kan hjelpe, har ikke lenger behov for å grave og snakke om alt som har skjedd, har gjort det i mange år nå!

Fikk ett grusomt flashback i går, som skremte meg!! husker nesten ikke hva som skjedde, ,men friket helt ut!! jeg og sambo la og bare tullet i senga, da jeg plutselig kliner til ham, bokstavlig talt!!

ikke noen hyggelig opplevelse!!

Hadde bare behov for å sette dette på "papiret"

Til alle dere som sloss hardt i hverdagen!! Tro det eller ei!! det er faktisk et lys i tunellen som IKKE er fra et motgående tog...

har alltid ledd når folk har sagt dette!! snakker for "døve" ører sannsynligvis men likevel! legg det på minnet!!

hilser til alle kjente!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67074-flashbacks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Mariamor!

Lenge siden jeg har sett deg nå - så godt å høre at du har hatt et fint år!!!! Og spennende at du har flyttet til Trondheim! Hva skal du drive med der da?

Flashbacks kan komme når man minst venter det, utløst av noe vi kanskje ikke engang klarer å koble var årsaken. En lyd. En lukt. En bevegelse. Du er sikkert litt stresset pga flytting og usikkerhet rundt dette, slik at du fikk en reaksjon på et eller annet sambo sa eller gjorde.

Prøv å ikke analysere det til døde, se om ikke det gir seg. Det kan godt være et engangstilfelle. Hva tror du selv?

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67074-flashbacks/#findComment-308917
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...