Gå til innhold

Bassisten og dol-galleriet


Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Jeg venter og venter på mitt svar med url'en til dolgalleriet... Noen som vet hvor han er blitt av? Andre ting å gjøre lørdag kveld kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekket nå og du er ikke lagt inn enda, så da kan du gjøre regning med at basse hadde mer fornuftige ting å gjøre i går enn å sitte på nettet å lime inn bilder på en side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nå og du er ikke lagt inn enda, så da kan du gjøre regning med at basse hadde mer fornuftige ting å gjøre i går enn å sitte på nettet å lime inn bilder på en side :)

Men jeg er der!!! La du merke til hårfargen min? Kul eller? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er der!!! La du merke til hårfargen min? Kul eller? ;-)

Jeg er litt usikker på om jeg husker hårfargen, utenom at den var ganske mørk.

Det jeg derimot husker er at du så ut som den beiben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg husker hårfargen, utenom at den var ganske mørk.

Det jeg derimot husker er at du så ut som den beiben! :)

Hva faen er en beib? Er ikke de rundt 16 år, med flat mage, og blondt hår?

Det hørtes ikke ut som noe kompl. akkurat.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er en beib? Er ikke de rundt 16 år, med flat mage, og blondt hår?

Det hørtes ikke ut som noe kompl. akkurat.......

Jeg vet ikke hvor i landet du er i fra, men det var definitivt et kompliment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket nå og du er ikke lagt inn enda, så da kan du gjøre regning med at basse hadde mer fornuftige ting å gjøre i går enn å sitte på nettet å lime inn bilder på en side :)

Åååååå.... men jeg vil se NÅ.... arg... før jeg angrer på at jeg sendte inn meg selv. Har vel ikke skrevet noe grusomt flaut her vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå.... men jeg vil se NÅ.... arg... før jeg angrer på at jeg sendte inn meg selv. Har vel ikke skrevet noe grusomt flaut her vel?

Du nei. Har knapt sett noe dumt du har skrevet i all din tid på dol, så det er snart på tide at du starter!

Skjerp deg, jente!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nei. Har knapt sett noe dumt du har skrevet i all din tid på dol, så det er snart på tide at du starter!

Skjerp deg, jente!

:)

Kan gjerne skrive dumme ting, men ikke dumme PERSONLIGE ting. ... ... ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underteikna var langt pokker i vold ute i skjærgården i båt frå laurdag til sundag - utan laptop, så diverre kunne eg ikkje fikse dette for deg før i kveld, men no har du seff fått mail... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underteikna var langt pokker i vold ute i skjærgården i båt frå laurdag til sundag - utan laptop, så diverre kunne eg ikkje fikse dette for deg før i kveld, men no har du seff fått mail... :-)

Er du våken enda? Sleng over mailadressen da, jeg vil også bytte ut til et annet bilde sånn at jeg har det samme som på ICQ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan gjerne skrive dumme ting, men ikke dumme PERSONLIGE ting. ... ... ...

Det går fint etterhvert det også, for når du har skrevet tilstrekkelig med dumme ting så aner ikke folk her hva som er fleip eller fakta lenger.

Ergo - du kan skrive hva du vil og likevel komme unna med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underteikna var langt pokker i vold ute i skjærgården i båt frå laurdag til sundag - utan laptop, så diverre kunne eg ikkje fikse dette for deg før i kveld, men no har du seff fått mail... :-)

Jepp, så det. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...