Gå til innhold

Morgenkåt


Gjest dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig samvittighet

Mannen min kom sent hjem fra jobb i natt, og han var ikke i seng før klokka var nærmere 3.

Da jeg våknet i dagtidlig var jeg sprengkåt, og jeg klarte ikke å holde fingrene unna den deilige kroppen til mannen min. Kåtere og kåtere ble jeg....til slutt våknet han. Jeg fortalte han at jeg tenkte på "diverse saker", og han smilte litt oppgitt til meg og sa at han hadde ønsket han kunne ligge litt lenge i dag. Jeg klarte fortsatt ikke å styre mine lyster, så hans "bønn" om å få sove og være i fred overså jeg glatt. "Plutselig" satt jeg over han. Ingen protester fra mannen min, han bare kommenterte at her trengtes det ikke noe forspill, også satte vi i gang.

Etter et par orgasmer (på meg), tenkte jeg at jeg skulle suge mannen min til en orgasme, men akkurat da roper vårt barn fra sitt soverom, han ville opp. Jeg kan ikke noe for det, men når barna våkner så klarer jeg ikke å fortsette med sexen, så jeg måtte bare gi meg med kosen.

Nå har jeg dårlig samvittighet, av to grunner. Jeg visste han var sent i seng i natt, enda vekket jeg han tidlig i morges, ja jeg synes nesten at jeg presset han til sex også. (huff) For det andre bare forlot jeg han der med utstyret rett til værs når barnet vårt våknet. Jeg kunne jo i det minste sagt til han at vi fikk ta det igjen i kveld. Tror dere at han kanskje syntes det var dårlig gjort av meg, å behandle han slik jeg gjorde. Vekket han til tross for at jeg visste han ville sove lenge, jeg nærmest presset han til sex, også bare forlot jeg han før vi var ferdige...jeg hadde fått mitt, og da var det ikke så nøye med han. Tenk om han tenker sånn! Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er typisk det der med oss kvinnfolk og den dårlige samvittigheten! Han er nok sikkert klar over at du reagerer sånn når barna er våken og du vil nok merke det på han når han står opp om han vil dere skal fortsette i kveld! Men du kan jo godt ta rundt han når han våkner og foreslå det for han.

Jeg syns i hvert fall ikke du skal gå rundt med dårlig samvittighet for han hadde det helt sikkert godt likevel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...