Gå til innhold

Hvis jeg har gull i ræva i dag...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

... så går følgende bong inn:

RBK - Bryne H

Sogndal - Stabæk B

Viking - Start H

Lyn - Moss H

Arsenal - Liverpool (pause) U

Djrugårdens IF - Malmø H

AB København - Odense: H

Total odds 44.16

50 kroner skulle utgjøre 2208.11 kroner.

Dette skal bli spennende, dog er jeg noe realistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser da grei ut den...,men jeg må innrømme at jeg håper på bortetegn mellom Lyn og Moss!!

;0)

Jeg synes også at den ser grei ut, problemet er at det alltid, og da mener jeg ALLTID dukker opp en "bombe".

Jeg er egentlig mest i tvil om Stabæk i denne runden, selv om de definitivt er bedre enn dagens motstander.

Disse danske lagene har jeg heller ikke videre greie på, men fulgte oddstips i diverse aviser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at den ser grei ut, problemet er at det alltid, og da mener jeg ALLTID dukker opp en "bombe".

Jeg er egentlig mest i tvil om Stabæk i denne runden, selv om de definitivt er bedre enn dagens motstander.

Disse danske lagene har jeg heller ikke videre greie på, men fulgte oddstips i diverse aviser..

Bomba kommer paa Stavanger stadion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomba kommer paa Stavanger stadion.

Hehe, det blir isåfall en jævla voksen bombe.

Start er inkompent lag som ikke har noe i eliteserien å gjøre.

De eneste som mener noe annet bor der du bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg synes også at den ser grei ut, problemet er at det alltid, og da mener jeg ALLTID dukker opp en "bombe".

Jeg er egentlig mest i tvil om Stabæk i denne runden, selv om de definitivt er bedre enn dagens motstander.

Disse danske lagene har jeg heller ikke videre greie på, men fulgte oddstips i diverse aviser..

Hmm kanskje jeg skal hive inn en odds jeg å??Men da stjeler jeg tegna dine og bytter ut ett...Når går fristen ut for å levere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det blir isåfall en jævla voksen bombe.

Start er inkompent lag som ikke har noe i eliteserien å gjøre.

De eneste som mener noe annet bor der du bor :)

...saa snakkes vi i kveld ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg skal hive inn en odds jeg å??Men da stjeler jeg tegna dine og bytter ut ett...Når går fristen ut for å levere da?

Jeg er ikke sikkert.. noen av kampene, i hvertfall den Engelske, starter vel ved 14-15.00 tiden i dag.

Gå på Unibet.com og sjekk.

Eller Norsk tipping sine sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...saa snakkes vi i kveld ;-)

Deal! :)

Jeg er ikke for sikker på kupongen min, dvs, jeg mener at resultatene jeg har spådd er de mest sannsynlige, men det er alltid en eller flere som ryker.

Viking - Start kampen er definitivt ikke den som ryker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal! :)

Jeg er ikke for sikker på kupongen min, dvs, jeg mener at resultatene jeg har spådd er de mest sannsynlige, men det er alltid en eller flere som ryker.

Viking - Start kampen er definitivt ikke den som ryker! :)

Du misser ogsaa paa pauseresultatet. Det blir B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misser ogsaa paa pauseresultatet. Det blir B.

Jeg er Liverpool-fan, så det er ikke det verste å ryke på!

Men jeg tror den står seg til 0 for begge.

Liverpool scorer selvsagt vinnermålet i andre omgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg er ikke sikkert.. noen av kampene, i hvertfall den Engelske, starter vel ved 14-15.00 tiden i dag.

Gå på Unibet.com og sjekk.

Eller Norsk tipping sine sider.

Okidoki...det var en flyktig tanke,vi får se om jeg gidder!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidoki...det var en flyktig tanke,vi får se om jeg gidder!

=o)

Det verste som skjer er at du taper en 50-lapp, men spenningen du føler utover dagen er verdt det, og i forhold til min måte å tenke på så vinner man uansett den 50-lappen igjen ved en senere anledning..

Hmmm selv om ikke dette har stemt for min del, i hvertfall ikke i det store og hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ryker på Sogndal - Stabekk! Vestkantsgutta har begynt å bli leie hvilket ikke holder når de møter fjellkarer i sterk poengnød - tror jeg da. Stabekk bør jo slå dem - på papiret.

Fremtiden ser lysere ut nå- snart er premier league i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ryker på Sogndal - Stabekk! Vestkantsgutta har begynt å bli leie hvilket ikke holder når de møter fjellkarer i sterk poengnød - tror jeg da. Stabekk bør jo slå dem - på papiret.

Fremtiden ser lysere ut nå- snart er premier league i gang igjen.

Ja, jeg gleder meg til de engelske gutta er i aksjon igjen.

Da bør det også være mulig å ta igjen underskuddet jeg pådro meg under fotball VM.

Enig i at Stabæk fort kan drite på draget i dag, og det er nok kanskje den kampen jeg er minst sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den går inn.

Jeg håper den går inn, men jeg tør ikke å tro på det..

Det er sjeldent nok jeg får inn de med 3 kamper, så jeg skal ha flax for å få inn denne.

Single kamper får jeg derimot ofte inn, men da er også premiene minimale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det verste som skjer er at du taper en 50-lapp, men spenningen du føler utover dagen er verdt det, og i forhold til min måte å tenke på så vinner man uansett den 50-lappen igjen ved en senere anledning..

Hmmm selv om ikke dette har stemt for min del, i hvertfall ikke i det store og hele...

Får jeg høre hvordan det gikk når kampene er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg høre hvordan det gikk når kampene er over?

Den eneste som har begynt er Arsenal - Liverpool, og den gikk inn (0-0 ved pause).

Ser likevel ut som om Arsenal skal vinne, da de ifølge VG nett scoret i det 69 minutt.

Har for øvrig ikke satset på noe sluttresultat på denne kampen...

Selvsagt skal du få høre hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...